گردهمایی معاونین آموزش متوسطه قطب پنج کشور در مشهد

مشهد (پانا) - گردهمایی معاونین آموزش متوسطه قطب پنج کشور با دستور کار هدایت تحصیلی و استقرار پایه دوازدهم در سال تحصیلی آینده در مشهد برگزارشد.

کد مطلب: ۶۹۱۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه گردهمایی معاونین آموزش متوسطه قطب پنج کشور که به میزبانی ناحیه دو مشهد انجام شد،گفت:علم آموزی امروز باید به عنوان دغدغه اول قرار گیرد چرا که همه ساختارها در آموزش و پرورش برای یادگیری است و لذا ماموریت اصلی و سنگین بر عهده همکاران ما در حوزه آموزش است.
وی با اشاره به لزوم آموزش مهارت های ارتباطی و اجتماعی به دانش آموزان خاطرنشان کرد:امروز برای موفقیت نیاز داریم که الگوی آموزش را تغییر دهیم و ستادها را کوچک و مدرسه محوری توسعه دهیم.
کاظمی با توجه به شعار آموزش و پرورش خراسان رضوی به تعلیم و تربیت تمام ساحتی در سایه برنامه محوری تصریح کرد:در سال جدید استان خراسان رضوی ۱۲۹ شاخص ۴۵۲ برنامه را تدوین کردیم و سند تحول بنیادین که یکی از اسناد بالادستی است با برنامه محوری تحقق شود و همچنین برای تحول در سایه برنامه محوری پنج برنامه اصلی را برای استان در نظر گرفتیم که این برنامه شامل :ارتقا فرهنگ نماز قران و عترت توسعه و فرهنگ ایثار و شهادت،ارتقا مدیریت آموزشگاهی،توسعه کمی و کیفی پیش دبستانی و ابتدایی،ارتقا منزلت و معیشت فرهنگیان است
رضا صابری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در این نشست گفت:این جلسات به صورت دوره ای برگزار می شود و قطب پنج تنها قطب در کشور است که این نشست تخصصی را با جدیت برگزار می کند و خوشبختانه مجموعه این مصوبات به عنوان دستور کار اصلی وزارت آموزش و پرورش در حوزه آموزش متوسطه قرار می گیرد.
وی ادامه داد:با توجه به استقرار پایه 12 در سال تحصیلی آینده نیروی انسانی ،ساماندهی فضاهای آموزش و منابع و امکانات در حوزه فنی و حرفه ای مهم ترین چالش های ما در این زمینه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار