۲۴۸ کیلو گرم پیش ساز شیشه در سردشت کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۲۴۸ کیلوگرم پیش ساز شیشه در شهرستان سردشت خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۸۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح شهرستان سردشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی در نهایت، محل فعالیت متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل مقدار ۲۴۸ کیلو گرم پیش ساز مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف شد عنوان کرد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار اصلانی همچنین از کشف بیش از ۴ کیلوگرم شیشه در اشنویه خبر داد و عنوان کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی نلیوان شهرستان اشنویه حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه پراید را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در بازرسی از خودروی توقیف شده ۴ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که بطور ماهرانه ای در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

وی با اعلام اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد گفت: ماموران انتظامی شهرستان خوی نیز حین کنترل خودروهای عبوری در محور خوی_تبریز به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را توقیف کردند.

سردار اصلانی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیف شده ، ۳۵ هزار و ۶۵ عدد انواع قرص و آمپول غیرمجاز کشف شد اظهارداشت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده، ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار