عضو فراکسیون امید: معاونت ارتباطات در ریاست جمهوری ایجاد می شود

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت: قرار بر این است که معاونت ارتباطات در ریاست جمهوری ایجاد شود و سخنگویی دولت هم به این قسمت منتقل می شود

کد مطلب: ۶۵۷۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

جلال میرزایی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره ارزیابی عملکرد سخنگوی دولت یازدهم اظهار کرد: آقای نوبخت طی 4 سال دولت یازدهم که مسئولیت سخنگوی دولت را بر عهده داشت خوب عمل کرده و هیچ مشکل خاصی در انجام این وظیفه از وی ندیدیم که بخواهد باعث عکس العمل رسانه ها و افکار عمومی شود .

وی افزود: قرار بر این است که معاونت ارتباطات در ریاست جمهوری ایجاد شود و سخنگویی دولت هم به این قسمت منتقل می شود که بر عهده این معاونت خواهد بود و آن طور که شنیده می شود آقای سید رضا صالحی امیری برای این پست در نظر گرفته شده است .

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت: آقای صالحی امیری در مدت زمان اندکی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند بسیار خوب عمل کردند و همین امر باعث شد تا بیش از 200 نفر از نمایندگان از خدمات او در این مدت کمتر از یکسال تقدیر کردند و تعامل بسیار خوبی با مجلس شورای اسلامی داشته است .

وی تصریح کرد: اگر همانطور که صحبتش هست آقای صالحی امیری به عنوان سخنگوی دولت و معاون ارتباطات از سوی رئیس جمهوری معرفی شود فرد توانمند و واجد شرایطی برای احراز این پست خواهد بود .

میرزایی گفت: بسیاری از افراد انتقاداتی نسبت به ضعف های اطلاع رسانی دولت مطرح کرده اند و معتقدند که دولت خدمات بسیار زیادی انجام داده است اما به دلیل ضعفی که در اطلاع رسانی دولت وجود داشته است نتوانسته این موارد را به افکار عمومی منعکس کند. این مطالب به صورت کلی گویی بود و بنده متوجه نشدم که در کجا خدمتی انجام شده است که به دلیل ضعف ارتباطات از سوی رسانه ها به خوبی پوشش داده نشده است تا به اطلاع عموم برسد باید مقداری به جزئیات بپردازیم ببینیم که در کجا نقیصه ای بوده است که اکنون باید آن برطرف شود .

وی ادامه داد : واقعیت این است که باید فعالیت های دولت برای افکار عمومی ملموس باشد و نیازی نباشد که شخصی را مقصر کنیم و بگویم که خدمات انجام شده و به دلیل کم کاری در عرصه اطلاع رسانی این خدمات به خوبی منعکس نشده است .

میرزایی یادآورشد: اعتقاد دارم که دولت یازدهم در شرایط بسیار بدی دولت را تحویل گرفت و تمام تلاش دولت این بود که نابسامانی ها را کاهش دهد و سامانی به وضعیت اسف بار کشور در همه حوزه ها بدهد تا بتواند آرام آرام برای قدم های بعدی اقدام کند تا مردم نسبت به آینده امیدوارشوند .

وی خاطرنشان کرد: دولت آقای روحانی در چهار سال اول اقدامات خوبی برای بهبود شرایط کشور انجام داده است و امیدواریم در چهارسال دولت دوازدهم اقدامات اساسی برای تحول در جامه و شتاب در رشد اقتصادی انجام دهد تا جوانان و مردم اقدامات دولت را به صورت ملموس درک کنند .

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید اضافه کرد: وزرا باید مقداری از محافظه کاری فاصله بگیرند و اقدامات موثر را برای جذب سرمایه گذاری در همه بخش ها انجام دهند تا تاثیرات آن را در کشور مشاهده کنیم و مردم از مزایای آن بهره مند شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار