مدیر اموردفاتر نهاد نمایندگی دانشگاههای کشور:

دانشگاه محقق اردبیلی جزو کم حاشیه ترین دانشگاههای کشور است

مدیر اموردفاتر نهاد نمایندگی دانشگاههای کشور گفت: دانشگاه محقق اردبیلی یکی از دانشگاههای پیشرو و کم حاشیه در کشور بوده است .

کد مطلب: ۶۵۶۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، حجت الاسلام علی نقوی در آیین تودیع ومعارفه مدیریت نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: این دانشگاه در سال های اخیر به لحاظ علمی نیز رشد مطلوبی داشته است .
وی بابیان اینکه محیط دانشگاه باید توحیدی باشد افزود: توحیدی بودن محیط دانشگاه به این معنی است که کار برای خدا باشد و همه برای رضا ی خدا قدم بردارند .
نقوی اختلاف نظرها در دانشگاهها را طبیعی دانست وافزود: اختلاف نظرها در محیط دانشگاهی خوب است به شرطی که مکمل هم باشند و منجر به تبادل افکارشود .
وی بیان کرد : با تبادل نظر و افکار می توان محیطی سالم و پویا را دانشگاهها شاهد بود .
گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این آیین گفت: فعالیت های فرهنگی در این دانشگاه در سال های اخیر رشد خوبی داشته است .
وی افزود: دانشگاه محققی اردبیل در سال 94 در بحث ستاد راهیان نور مقام اول کشوری و در سال 95 مقام دوم را کسب کرد که این نشان از بالابودن فعالیت های فرهنگی می باشد .
در این آیین از خدمات حجت الاسلام سیف الله مدبر قدردانی و حجت الاسلام عبدالله حسینی به عنوان مدیر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیل معرفی شد .
گفتنی است:دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر در 201 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حدود 11 هزار دانشجو دارد که در 11 دانشکده مشغول تحصیل هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار