در گفت و گو با پانا عنوان شد؛

آخرین وضعیت ساماندهی واحیای خیابان لاله زار/تبدیل یک سینما به موزه

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران آخرین وضعیت ساماندهی خیابان لاله زار را تشریح کرد.

کد مطلب: ۶۳۳۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد

احمد مسجد جامعی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با بیان اینکه ساماندهی وضعیت خیابان لاله زار در دستور کار قرار دارد، اظهارداشت: این موضوع در دستور کار قرار دارد و مطالعاتی هم توسط دکتر حناچی از طرف شهرداری تحت عنوان مطالعات احیاء خیابان لاله زار و راهکارهای این موضوع انجام شده است.

لاله زار در انتظار سرنوشت 30تیر

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران افزود: همزمان با این موضوع مذاکراتی هم با شهرداری صورت گرفته تا کیفیت بصری این خیابان افزایش یابد و زواید بصری از چهره خیابان حذف شود. در واقع اتفاقاتی که برای خیابان 30 تیر صورت گرفت در مورد خیابان لاله زار نیز انجام شود.

ساماندهی اصناف خیابان لاله زار

وی ادامه داد: همچنین قرار است برای ساماندهی اصناف خیابان لاله زار طرح بلند مدتی اجرا شود. این طرح در برخی اصناف از جمله بازار مبل انجام شده و این صنف به صورت متمرکز در نقطه ای از شهر فعالیت می کنند. سعی می شود این جایگاه نیز برای صنفی که در خیابان لاله زار فعالیت می کند تعریف و کاربری های جدید ایجاد شود.

سینماهای لاله زار اقتصادی نیستند

این عضو شورای شهر تهران درباره احیاء سینماهای خیابان لاله زار نیز گفت: این موضوع را می توان با نگاه اجتماعی مورد بازبینی قرار داد منتهی سینماهایی که در این خیابان هستند در شرایط فعلی اگر فعال هم شوند اقتصادی نیستند. یکی از مواردی که در این زمینه مطرح شده بود تبدیل یکی از سینماهای خیابان لاله زار به موزه تئاتر بود که مقدمات آن فراهم شده تا با همکاری وزارت ارشاد، شهرداری و جهاد دانشگاهی این موضوع عملیاتی شود که امیدواریم این طرح عملیاتی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار