برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر در جوار 67 امامزاده کرمان

معاون فرهنگی واجتماعی اوقاف استان گفت:مراسم احیاء شبهای قدر در جوار 67 امامزاده و بقعه متبرکه استان کرمان با شرکت گسترده مردم مومن و خداجو برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۳۲۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،حجت الاسلام سید رضا فاطمی با اشاره به برگزاری مراسم احیاء شبهای قدرگفت:بیش از 67 امامزاده و بقعه متبرکه جهت اجرای برنامه های لیالی قدر در کرمان آمادگی دارند.

وی افزود: در راستای اجرای ویژه برنامه های "طرح ضیافت الهی"سازمان اوقاف و امور خیریه کشورمراسم احیاء شبهای قدر با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در اماکن متبرکه سراسر استان برگزار می شود.

فاطمی ، برگزاری مراسم احیاء به همراه قرائت قرآن کریم، قرائت دعای جوشن کبیر ، دعا افتتاح ، نمازهای وارده همراه با برنامه های سخنرانی ،اجرای مراسم استغفار و قرآن بر سر گرفتن را از جمله برنامه های لیالی قدر در اماکن متبرکه کرمان ذکر کرد.

وی گفت: آستان مقدس امامزاده محمد (ع) در خیابان 17 شهریور و حرم مطهر ابناء موسی بن جعفر (ع) شهر جوپار به عنوان امامزادگان شاخص این برنامه ها در شهر کرمان می باشند.

وی "طرح افطار الصائمین"را یکی از برنامه های اوقاف در ایام ماه مبارک رمضان بخصوص در لیالی قدر بیان و خاطرنشان کرد: این طرح از محل اجرای نیات موقوفات منطبق در اماکن متبرکه استان کرمان به اجرا در خواهد آمد.

فاطمی پیرامون فضیلت شب قدر گفت: به فرموده امام صادق (علیه السلام) شب قدر قلب رمضان به شمار می آیدو شب قدر است که خداوند در قرآن کریم آن را شبی پربرکت دانسته و ارزش آن را برتر از هزار ماه بیان کرده است .

وی تصریح کرد حقیقت شب قدر نه فقط بیدار ماندن تا سحر است بلکه درواقع بیدار شدن آدمی و بیرون آمدن از پیله ای که از وسوسه های دنیویی به دور خود پیچیده می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار