معاون شهردار منطقه ۲۰ خبر داد:

مجهز بودن دوازده بوستان منطقه بیست به آبگرمکن خورشیدی

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 گفت: به دنبال فعالیت های زیست محیطی و با هدف کاهش مصرف انرژی های تجدیدناپذیر، 12دوازده بوستان این منطقه به آبگرمکن خورشیدی مجهز شده است.

کد مطلب: ۶۳۱۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سعید شیرازی با بیان این مطلب افزود: به منظور بهره وری از انرژی خورشیدی و صرفه جویی در انرژی های تجدیدناپذیر، خدمات رفاهی و عمومی در 12 بوستان منطقه 20 با استفاده از آبگرمکن های خورشیدی به شهروندان ارائه می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیش از این 9 بوستان منطقه 20 از جمله جانبازان، نیلوفر، نغمه، عظیم آباد، اصناف، نورعلیزاده، آوینی، دستواره و ورزشگاه مدرس به تجهیزات استفاده از انرژی خورشیدی مجهز شده بودند، افزود: با نصب آبگرمکن های خورشیدی در بوستان های یاس، شهرداری و گلگون، تعداد بوستان هایی که از انرژی پاک استفاده می کنند به 12 مورد افزایش یافته است.

معاون شهردار منطقه 20 یادآور شد: استفاده از انرژی های پاک و تجدیدپذیر در محیط های عمومی شهراز مهمترین اولویت های فعالیت های زیست محیطی در مدیریت شهری است که بر این اساس طرح های دیگری نیز در دستور کار منطقه 20 قرار دارد که تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار