امدادرسانی در ۸ استانِ گرفتار سیل /۴۳ واحد مسکونی از آب تخلیه شد

رئیس سازمان امدادونجات گفت: ۲۶ دستگاه چادر، ۲۰۰ تخته پتو، ۵۸ تخته موکت، ۳۴۰ قوطی کنسرو جات، ۱۱۶ کیلوگرم حبوبات، ۱۱۵ کیلوگرم قند و شکر و ۸۷ کیلوگرم روغن نیز میان متاثران توزیع شد.

کد مطلب: ۶۱۹۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد

مرتضی سلیمی رییس سازمان امداد و نجات در گفتگو با پانا اشاره به گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی در ۲ روز گذشته تا صبح امروز، گفت: ۸ استان آذربایجان غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، قم، کردستان و لرستان در ۲ روز گذشته درگیر سیل و آب‌گرفتگی بوده اند.

سلیمی با بیان اینکه در ۲۲ شهر و روستای استان‌های درگیر سیل و آب‌گرفتگی امدادرسانی صورت گرفته است، افزود:امدادگران هلال‌احمر، خدمات لازم را به ۵۱۲ تن از هموطنان ارائه کرده و ۱۳۲ تن نیز از خدمات اسکان اضطراری بهره بردند و ۴۳ واحد مسکونی نیز از آب تخلیه شد.

رییس سازمان امداد و نجات همچنین از توزیع اقلام امدادی میان متاثران از سیل و آبگرفتگی خبر داد و گفت: ۲۶ دستگاه چادر، ۲۰۰ تخته پتو، ۵۸ تخته موکت، ۳۴۰ قوطی کنسرو جات، ۱۱۶ کیلوگرم حبوبات، ۱۱۵ کیلوگرم قند و شکر و ۸۷ کیلوگرم روغن نیز میان متاثران توزیع شد.

وی ضمن اشاره به اینکه ۳۱ تیم عملیاتی شامل ۱۰۶ امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند، گفت: امدادرسانی در اسفرورین استان قزوین ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار