امام جمعه شهرری تاکید کرد:

مناظره ها بهترین راه برای شناخت فرد اصلح در انتخابات

امام جمعه شهرری با بیان اینکه مناظره ها بهترین راه برای شناخت فرد اصلح در انتخابات است، گفت: به کسانی رای بدهیم که صداقت در گفتار داشته، به دنبال تخریب دیگران نباشند و همچنین برای به کرسی نشستن نظام را زیر سوال نبرند.

کد مطلب: ۶۱۷۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی در نماز جمعه این هفته شهرری گفت: برنامه مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه ملی می تواند کمک شایانی به مردم در انتخاب فرد اصلح نماید و هموطنان با دیدن این برنامه و شنیدن حرف ها و برنامه های کاندیداها می توانند از میان این افراد کسی را که اصلح تر است را بشناسند و انتخاب کنندومردم باید فردی که صداقت در گفتار و برنامه های عملیاتی تری دارد را برای پست مهم ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام شعبانیه مردم را به بهره بردن از این ایام فراخواند.

وی در خصوص تولد امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) مواردی را پیرامون روز پاسدار و روز جانباز ارائه کرد و گفت:تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از الطاف خداوند به ملت ایران میباشد، چرا که در سایه سپاه، توطئه های بسیاری از کشور ما دور شده است.

حجت الاسلام شاهچراغی سپس با اشاره به شهادت آیت الله مطهری و روز معلم اظهار داشت: معلمان باید بدانند که شغلشان به معنای واقعی کلمه شغل انبیا است چرا که پیامبر مکرم اسلام فرموده اند: من برای آموزش مبعوث شدم و آمده ام که مردم را تعلیم و تربیت کنم.
وی در ادامه به روز جهانی کارگران اشاره کرد و گفت: ارزش کار کارگران در نظام اسلامی به قدری بالا است که پیامبر مکرم اسلام دست کارگران را بوسه می زند و می گوید آتش جهنم بر دستان کارگران حرام است.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار