مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان:

کاهش آسیب های اجتماعی نوجوانان مهمترین برنامه های اجرایی در مدارس است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان یکی از مهمترین برنامه های اجرایی در مدارس را کاهش آسیب های اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان دانست و گفت: باید با همکاری بین ادارات و نهادهای مسئول، این امر در سطح شهرستان کاهش پیدا کند و دانش آموزان با انواع آسیب های اجتماعی آشنا شوند.

کد مطلب: ۶۱۴۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، حجت اله فدایی در جلسه معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان دلیجان از فعالیت ها و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در سال گذشته تشکر کرد.
وی افزود: امسال نیز باید برنامه های حوزه پرورشی به شکل مناسب تر و با کیفیتی بهتر در مدارس اجرا شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان به شعار سال 96 که از طرف مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است اشاره کرد و ادامه داد: همه ما باید در مدارس برای تحقق این شعار و کمک به رشد اقتصادی میهن اسلامی گام برداریم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی دلیجان نیز گزارشی از فعالیت های حوزه پرورشی در سال گذشته ارائه داد و بیان کرد: معاونین و مربیان پرورشی دقت نظر لازم در برگزاری اردوهای دانش آموزان و اعزام به مسابقات را داشته باشند.

محسن رفیعی افزود: کار شما معاونین و مربیان پرورشی در مدارس رشد و ارتقاء توانمندی و کمک به غنی سازی استعدادهای دانش آموزان است که باید این امر مورد توجه قرار گیرد.

وی به شرکت دانش آموزان در نماز جمعه طبق برنامه زمان بندی هر آموزشگاه تاکید و بیان کرد: یکی از بهترین کارهای اجرایی در مدارس اقامه نماز جماعت است که باید دانش آموزان و فرهنگیان در این امر حضور فعال داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار