کمک تجهیزات پزشکی خیرین شهر زوریخ سوئیس به بیمارستان های نیشابور

احمد شمس شرق از کمک خیرین شهر زوریخ سوئیس به بیمارستان های دولتی نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۳۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری پانا از خراسان رضوی . احمد شمس شرق یکی از اعضاء خانواده شمس شرق که کمک مالی برای احداث مرکز پزشکی ناباروری و سلامت مادر و جنین در نیشابور را تقبل کرده اند به همراه 3 تن دیگر از اعضاء خانواده خود و دو تن از اعضاء هیئت امناء مرکز پزشکی ناباروری و سلامت مادر و جنین در دفتر رئیس دانشکده علوم پزشکی حضور یافت .

در این دیدار احمد شمس شرق اعلام کرد : تجهیزات پزشکی جمع آوری شده در سوئیس از خیرین و بیمارستان های شهر زوریخ برای کمک به بیمارستان های دولتی نیشابور آماده بارگیری به سمت ایران است .

وی اظهار داشت : قسمت عمده این تجهیزات پزشکی از بیمارستان خصوصی احمد شمس در شهر سنت گالن سوئیس است که برای کمک به شهروندان نیشابوری به صورت رایگان به بیمارستان های نیشابور اهدا خواهد شد .

وی مقدار این تجهیزات پزشکی را حدود یک تریلی اعلام و ابراز امیدواری کرد : این تجهیزات مورد استفاده پزشکان نیشابور در بیمارستان های حکیم و 22 بهمن قرار گیرد .

لازم به ذکر است در سفر مهرماه گذشته رئیس دانشکده علوم پزشکی به سوئیس موضوعات مختلفی از جمله دریافت کمک های نقدی و تجهیزاتی خیرین خارج از کشور به بیمارستان های نیشابور ، انجام تعاملات علمی و دانشگاهی با مؤسسات علمی و تحقیقاتی اروپا در دستور کار وی قرار گرفته بود.

عظیمی نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در این دیدار ، گزارشی از فعالیت های انجام شده در سال 95 به سمع حاضرین رساند که مورد تقدیر و تشکر آنان قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار