بازدیدمسئولین نانوکشور عمان ازپژوهش سرای ابن سینا

مدیر پژوهش سرای آموزش و پرورش منطقه 15 شهرتهران گفت : گروهی از کارشناسان وزارت آموزش وپرورش کشورعمان برای بار سوم از پژوهش سرای ابن سینا بازدید کردند. ارایه الگوی ایرانی و پژوهش دانش آموزی پژوهش سرای ابن سینا منطقه 15 تهران مورد توجه بسیاری از کشور های مختلف قرار گرفت.

کد مطلب: ۶۰۵۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، مسئولین نانو کشور عمان از آزمایشگاه و دستاوردهای دانش آموزان در پژوهش سرای ابن سینا آموزش و پرورش منطقه 15 شهر تهران بازدید کردند .

مدیر پژوهش سرای آموزش و پرورش منطقه 15 شهرتهران گفت : گروهی از کارشناسان وزارت آموزش وپرورش کشورعمان برای بار سوم از پژوهش سرای ابن سینا بازدید کردند. ارایه الگوی ایرانی و پژوهش دانش آموزی پژوهش سرای ابن سینا منطقه 15 تهران مورد توجه بسیاری از کشور های مختلف قرار گرفت.این بار پس از بازدید اساتید دانشگاه و کارشنارسان کشور عمان برای سومین بار گروهی از کارشناسان وزارت آموزش وپرورش این کشور از پژوهش سرای ابن سینا بازدید کردند .

وی افزود: در این بازدید شیوه والگوی این مرکز توسط کارشناسان توضیح داده شد ومهمانان با نحوه کار در زمینه پژوهش های دانش آموزی این پژوهش سرا آشنا شدند.

اطلاعی در ادامه افزود : این هیئت هفت نفره عمانی از آزمایشگاههای فیزیک .شیمی .نانو .رباتیک وزیست شناسی بازدید کردند.تعدادی از دانش آموزان مخترع وپژوهشگر شیوه فعالیت خود را برای مهمانان توضیح دادند.لازم به یادآوری است پژوهش سرا ابن سینا دارای 60 اختراع وحدود 75 مقاله پذیرفته شده در مجامع علمی ملی وبین المللی دارد.اعضای این هیئت از مسولین پژوهش سرای ابن سینا برای بازدید از این کشور دعوت کردند.تاکنون کارشناسان کشورهای اکوادور .کره جنوبی .ارمنستان .قزاقستان.عراق .آفریقای جنوبی وعمان از پژوهش سرای ابن سینا بازدید کردند .

یکی از اعضای این گروه که استاد دانشگاه عمان می باشد گفت: سال گذشته از پژوهش سرا بازدید کردم و با انعکاس دستاوردهای آن به مسولین آموزش وپرورش کشورم ، آنان نیز مشتاق شدن این پژوهش سرا را ببیند و امروز به همراه تیمی از کشورم از این مرکز علمی وپژوهشی موفق ایران بازدید می کنیم تا الگو شما را به کشورمان انتقال دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار