مدیر کل مدارس آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش:

653مدرسه آموزش از راه دور در سراسر کشور وجود دارد

مدیر کل مدارس آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت:وجود هزارو653مدرسه آموزش از راه دور در سراسر کشور نشان از توجه ویژه مسئولین به توسعه این مدارس دارد.

کد مطلب: ۵۹۹۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، گودرز شاهمرادی در جلسه هم اندیشی موسسان مدارس آموزش از راه دور استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت : استان سیستان و بلوچستان متعلق به یک فرهنگ بسیار باعظمت، با اقتدار و ارزشمند در مقایسه با دیگر فرهنگها است.

وی هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای اجرای طرح افزایش پوشش تحصیلی دانش اموزان بازمانده از تحصیل با همکاری مدارس آموزش از راه دور عنوان کرد .

مدیر کل مدارس آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش افزود : از اهداف این طرح ایجاد زمینه تحقق عدالت آموزشی برای تمامی دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه ، ایجاد فرصت های برابر آموزشی برای دانش اموزان دختر و پسر و ارتقاء نرخ پوشش تحصیلی دانش آموزان با استفاده از روش های نوین آموزشی می باشد .

وی خاطر نشان کرد : جامعه هدف این طرح دانش آموزان بازمانده از تحصیل دوره اول و دوم متوسطه شهرها و روستاهای کشور است و با توجه به بالابودن آمار بازمانده از تحصیل این استان، درصدد برآمدیم تا این طرح را از این استان آغاز نماییم .

شاهمرادی فعالیت های منطقی و مرتبط با یکدیگر زیر نظر یک مدیریت واحد را از جمله اقدامات موثری دانست که برای بهبود کیفیت این طرح در دستور کار قرار دارد .

وی تصریح کرد : آینده از آن مدارس کیفی است و مدارس غیر کیفی باید با سرلوحه قرار دادن کیفیت بخشی به امور آموزشی و تربیتی مجال حضور در عرصه ی تعلیم و تربیت را داشته باشد .

مدیر کل مدارس آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش مهم ترین شاخص های فرآیند ارزیابی این طرح را شناسایی و جذب ، ثبت نام و آموزش و نگهداشت و استمرار آموزش عنوان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار