دستگيري 19 خرده فروش مواد مخدر در استان مرکزی

ریيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: با ادامه طرح هاي پليس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، در عمليات هايي جداگانه تعداد 19 خرده فروش مواد مخدر در استان دستگير و مقدار نزديك به دو كيلوگرم انواع مواد مخدر از آنان كشف شد.

کد مطلب: ۵۶۷۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، احمدرضا چگني افزود:‌ برخورد قاطع با معضل مواد مخدر يكي از مهم ترين رويكردهايي است كه توسط پليس استان با جديت دنبال مي شود.

وی ادامه داد: كشف شش تن و 257 كيلوگرم انواع مواد مخدر در نه ماهه سال جاري در سايه برنامه ريزي جامع پليس و همراهي خوب شهروندان در برخورد با گسترش مواد مخدر صورت گرفته است.

ریيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان مركزي اظهار داشت: در اين عمليات ها 12 هزار و 882 نفر در حوزه جرايم مرتبط با مواد مخدر دستگير شده اند كه از اين تعداد 336 نفر قاچاقچي، يك هزار و 695 نفر خرده فروش و 10 هزار و 851 نفر نيز معتاد بوده اند.

چگنی اضافه كرد: برنامه ريزي عملياتي پليس استان در برخورد با مواد مخدر، قاطعانه تداوم خواهد داشت و لازم است كليه شهروندان نسبت به اين موضوع، دغدغه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه فعاليت افراد نابهنجار، موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار