ساخت بزرگترین پروژه گردشگری ساحلی کشور در قشم

بزرگترین طرح گردشگری ساحلی کشور در زمینی به وسعت 3.12 هکتار در ساحل جنوبی جزیره قشم ، هم اکنون با سرمایه گذاری مشترک شرکت ایرانی، اروپایی و ژاپنی در حال ساخت است و تا سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۵۱۷۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، فرزین حقدل گفت: بزرگترین تفریحگاه ساحلی کشور هم اکنون در جزیره قشم در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه عملیات ساخت این تفریحگاه ساحلی از اردیبهشت امسال آغاز شده است، گفت: این طرح بزرگ گردشگری کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجرایی شدن است و یک شرکت داخلی با همکاری سرمایه گذارانی از یک کشور اروپایی و ژاپن در حال ساخت این تفریحگاه ساحلی هستند.

حقدل بیان داشت: این پروژه گردشگری در جنوب جزیره قشم قرار گرفته و قرار است انواع خدمات تفریحی و گردشگری مرتبط با ساحل و دریا اعم از سوئیت های اقامتی، هتل، ویلا، شهربازی، پلاژ، کلوپ ورزش های دریایی، اسکله تفریحی و ... در آن ایجاد شود.

وی تاکید کرد : وسعت این منطقه گردشگری در جزیره قشم، 3.12 هکتار خواهد بود و تمام مطالعات زیست محیطی نیز قبل از اجرای پروژه انجام شده است.

حقدل اذعان داشت: پس از بهره برداری از این پروژه گردشگری، بدون شک مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی زیادی قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت : همچنین این پروژه باعث تحول صنعت توریسم در منطقه خلیج فارس خواهد شد.

ضرورت توسعه زیرساختهای گردشگری در جزیره قشم

وی بر ضرورت افزایش زیرساختهای گردشگری در جزیره قشم تاکید کرد و گفت: جزیره قشم با دارا بودن جاذبه های منحصر به فرد طبیعی از پتانسیل بسیار بالایی در زمینه توسعه صنعت توریسم برخوردار است اما متاسفانه به دلیل نبود زیرساختهای لازم، در بخش خدمات رفاهی و تفریحی آنگونه که شایسته است، جوابگوی حجم زیاد گردشگران ورودی به جزیره قشم نیستیم.

ژئوپارک قشم؛ برند گردشگری کشور است

این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم، یادآور شد: سایت های جهانی ژئوپارک قشم نیز از مهمترین ظرفیت های این جزیره در جذب طبیعت گرد از سراسر جهان محسوب می شوند و قابلیت این را دارد که سالانه حجم زیادی گردشگر را وارد جزیره قشم کند.
وی از ثبت ژئوپارک قشم در کتابهای معتبر گردشگری دنیا خبر داد و گفت: همین امر به عنوان تبلیغی مناسب برای جذب گردشگران خارجی قلمداد می شود.

وی خاطرنشان کرد : در واقع می توان گفت ژئوپارک قشم به عنوان برند گردشگری قشم و کشور در دنیا مطرح است.


حقدل اذعان داشت: باید هر چه سریعتر نسبت به توسعه امکانات و خدمات تفریحی و رفاهی در جزیره قشم اقدام کنیم تا بتوانیم به بهترین وجه ممکن خدمات لازم را به حجم انبوه گردشگرانی که قصد ورود به جزیره قشم را دارند، ارائه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار