نگاه ویژه شهردار ارومیه به توسعه توریسم ورزشی

شهردار ارومیه در دیدار با هیات اقتصادی شهر ارزروم بر توسعه مقوله توریسم ورزشی تاکید کرد.

کد مطلب: ۴۸۷۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه با ابراز خوش آمد گویی به هیات اقتصادی با بیان اینکه روابط شهر ارزروم ترکیه و ارومیه بعد از عقد خواهر خواندگی باید بیشتر از گذشته تدوام داشته باشد، اظهار داشت : ارتباطات گسترده در زمینه گردشگری و استفاده از فرصت های سرمایه گذاری دو طرف باعت توسعه صنعت گردشگری در ارومیه و ارزروم می شود.

وی با اعلام اینکه توسعه گردشگری نیازمند به جذب سرمایه گذاراست، تصریح کرد: شهرداری ارومیه خواهان مشارکت با سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران شهر ارزروم ترکیه برای انجام پروژه ها درحوزه های مختلف از جمله احداث مجتمع های تجاری، خدماتی و گردشگری و توریسم ورزشی است.

شهردار ارومیه با بیان اینکه شهر ارومیه دارای یک سری ظرفیت های و پتانسیل های ویژه های برای سرمایه گذاری است که سرمایه گذاران شهر ارزروم ترکیه می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند، افزود: شهرداری ارومیه بسترهای لازم برای سرمایه گذاری در شهر ارومیه به ویژه برای سرمایه گذاران کشور ترکیه را فراهم کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری و به ویژه پتاسیل های موجود در توسعه توریسم ورزش، تاکید کرد: منطقه خوشاکو ارومیه دارای ظرفیت های زیادی در توسعه ورزش به ویژه ورزش های زمستانی است، که سرمایه گذاران شهر ارزورم می توانند از این فرصت ها جهت سرمایه گذاری استفاده کنند .

شهردار ارومیه افزود: همچنین می توانیم در سایر رشته های ورزشی چون والیبال به تبادل ایده و استقاده از ظرفیت های ورزشی در راستای توریسم ورزشی و جذب گردشکر و توسعه اقتصادی بپردازیم.

هیات اقتصادی ارزروم ترکیه نیز پیشنهاد هایی درباره تبادل گروه‌های توریستی، توریسم ورزشی و توسعه ورزش های زمستانی ودر اختیار گذاشتن امکانات ورزشی برای دوستداران ورزش ارومیه ، ایجاد خطوط هوایی و زمینی بین ارزروم و ترکیه برای ارتباطات بیشتر و رونق گردشگری و اقتصادی هر دو شهر مطرح کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار