عارفی در نطق میان دستور:

مردم به جای سیاسی‌کاری خدمت می‌خواهند

خبرگزاری پانا: نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: امروز شاهدیم متاسفانه برخی مسوولان به جای خدمت به مردم دستگاه ها و ادارات خود را به ستاد انتخاباتی تبدیل کرده‌اند، این در حالی است که مردم به جای سیاسی کاری خدمت می‌خواهند.

کد مطلب: ۴۰۰۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس سیاسی پانا، فرج الله عارفی امروز در نطق میان دستور خود با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی بر همه فرهنگیان و دانش آموزان گفت: آمریکا و صهیونیست به عنوان مستکبرین عالم غیر قابل اعتماد هستند امروز بایستی همه ما با وحدت کلمه پشت رهبری و دستورات ایشان از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم.

نماینده مردم جیرفت در مجلس ادامه داد: ملت ما درطول تاریخ بعد از انقلاب اثبات کرده است با صبر و مقاومت در برابر همه کمبودها از تمامی عزت خود دفاع می کند.

عارفی تصریح کرد: مسوولان، دولت و مجلس باید توجه کنند وظیفه ما این است که به این ملت قدردان که پشت ولی امر حرکت می کنند توجه داشته باشیم و بدانیم آنها به جای سیاسی کاری خدمت می خواهند.امروز شاهدیم متاسفانه برخی مسوولان به جای پرداختن به خدمت، دستگاهها و ادارات خود را به ستاد انتخاباتی تبدیل کرده ند.

وی افزود: اگر چنانچه مسوولان در سراسر کشور مخصوصا در کرمان دست از این رفتار بچه گانه و دخالت در حق مسلم مردم که حق انتخاب است برندارند پشت همین تریبون اسم آنها را تک تک خواهیم برد.

عارفی ادامه داد: امروز مردم نوکر می خواهند نه آقا، برخی در حقوق مردم دخالت می کنند که بیجا و غیر قانونی است. مردم رییس جمهور و نمایندگان را انتخاب می کنند؛ شما چه کاره هستید که مردم و دستگاه اجرایی را تهدید می کنید.اگر دست از این رفتار قیم مآبانه برندارید مجلس قطعا با شما برخورد می کند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از نطقش گفت: آقای رییس جمهور و وزرا و استانداران، سال گذشته سال عزای کشاورزان ملت ایران و گرفتاری آنها بود بنابراین امسال از همین حالا کاری کنید تدبیر اینجاست؛ در همین جا تدبیر کرده و برای کشت امسال برنامه ریزی کنید تا سال آینده شاهد نباشیم هزاران تن محصول مردم را جمع کرده انبار و نابود کنند.

وی افزود: کشاورزان ما بدهکار هستند؛ آوردن قید شرط باعث شده بانک ها و دولت هیچکدام در زمینه استمهال و وام کشاورزان اقدامی نمی کنند. این در حالی است که کشاورزان ما پول ندارند اگر این اقدام انقلابی مجلس با حذف این کلمه اعمال می شد، قطعا امسال وضع بهتری داشتیم.

عارفی افزود: راننده های تاکسی در منطقه ما به دلیل نداشتن گاز از حق خود محروم شدند چرا این زحمتکشان امروز از حق خود محروم هستند؟ از دولت تقاضا داریم بهانه یکسان سازی را مطرح نکرده و حق این افراد را بدهد، این حق گذشته آنهاست و قانون مربوط به اکنون است.

نمانیده مردم جیرفت در مجلس گفت: ادارات آموزش و پرورش به جای استفاده از نیروهای پیش دبستانی و خرید خدمت یا شرکتی از نیروهای بسته حمایتی که قانون بکارگیری آنها را منع کرده است استفاده می کنند که غیر قانونی است. قید دریافت حقوق از دولت در آیین نامه بکارگیری پیش دبستانی ها خلاف قانون است و مجلس باید اقدامی در این زمینه انجام دهد.

عارفی در ادامه گفت: از وزرای اطلاعات، صنعت و اقتصاد استدعا دارم امروز به فرمایش رهبری که اقصاد مقاومتی را تجویز فرموده اند توجه کنند ، در منطقه ما می تواند اقتصاد مقاومتی نقش خوبی را ایفا کند.

وی در پایان نطق خود خطاب به اعضای کمیسیون برجام گفت: تاریخ درمورد ما قضاوت خواهد کرد، مجلس نهم می تواند برای تاریخ افتخار بیافریند و همینطورمی تواند ذلت بیافریند. با توجه به منافع ملی بین خود و خدای خود تصمیم بگیرید و مجلس هم انشاءالله بر آن صحه گذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار