جلسه شورای اداری در شهرستان شیروان برگزارشد

خبرگزاری پانا: جلسه شورای اداری شیروان با حضورمعاون پارلمانی رئیس جمهور و نماینده ویژه کاروان تدبیروامید در درسالن اجتماعات غدیر شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۳۵۹۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، امام جمعه شهرستان شیروان در این جلسه با خوش آمد گویی به حضورمعاون پارلمانی رئیس جمهور و نماینده ویژه کاروان تدبیروامید و هیئت همراه به شهرستان دارالمصلین شیروان گفت: ان شاء الله قدم دولت تدبیروامید در استان خراسان شمالی مایه خیروبرکت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین کوثری افزود:از ویژگی های این نظام پیوندناگسستنی ملت با نظام است و دولت تابلوی تمام عیار آن آرزوها و ایده های یک نظام محسوب می شود و وقتی مردم از دولت استقبال می کنند پیوندشان را با دولت و پیمانشان را با ولایت و آرمان های شهدا مستحکم می سازند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت:این مردم در مذاکرات هسته ای حفظ عزت،عظمت،شوکت واقتدار را خواسته و مطالبه می کنند.

کوثری با بیان اینکه امروز الحمدلله در شهرستان شیروان روح وحدت بین مسئولین حاکم است اظهار داشت:امروز اساسی ترین مشکل کشور مبحث تولید و اشتغال است و خواسته جوانان این است که دولت تدبیر و امیدبه پشتوانه این مردم امیدوار،تولید را جدی تر بگیرند.

فرماندار شهرستان شیروان نیز در ادامه افزود:شهرستان شیروان با توجه به قرارگرفتن در نوارمرز و با داشتن محرومیت ها،جزء مناطق کمترتوسعه یافته قرارنگرفته است که با قرارگرفتن در این حوزه سرمایه گذاران بتوانند اقدام به سرمایه گذاری برای رفع محرومیت و ایجاداشتغال برای جوانان تحصیل کرده نمایند.

عباسعلی صفایی در ادامه به بیان برخی ظرفیت های شهرستان جهت سرمایه گذاری و مشکلات جهت رفع آن ها اشاره نمود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت:مردم شهرستان شیروان علیرغم وجود قومیت های مختلف در آن توانسته اند زندگی همراه با دوستی و مودت را کنار یکدیگر تجربه کنند.

عبدالرضاعزیزی افزود:دولت اگر موفق باشد نظام نیز موفق خواهد بود و در سیاست های خارجی نیز دولت از حمایت های مقام معظم رهبری و مردم برخوردار است و الحمدلله موفقیت های خوبی را هم در این زمینه کسب کرده است.

وی اظهار داشت:اگر چرخه تولید به راه بیفتد اشتغال ایجاد می گردد و تورم و آسیب های اجتماعی نیز کمتر خواهد شد.

عزیزی در پایان گزارشی ازپروژه های مورد بهره برداری قرار گرفته و همچنین در دست بررسی و مطالعه را به حاضرین ارائه نمود.

قرائت قرآن توسط قاری بین المللی رمضانعلی ایزانلو،پخش سرود ملی جمهوری اسلامی و پخش کلیپ ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان شیروان در بخش های فرهنگی،اجتماعی،عمرانی،کشاورزی، صنعتی و گردشگری از دیگربرنامه های این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار