نمایش ۳۹ فیلم در روز سوم جشنواره بین المللی وارش

خبرگزاری پانا: در سومین روز از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش در شهرستان بابل 39 روز به نمایش گذاشته می شود.

کد مطلب: ۳۰۷۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، روز چهارشنبه اول بهمن ماه در بخش صلح و دوستی، مستندهای "ننه مشیر" از افشین عامریان، "من آبادان رفتم" از کرم لک زاده، "من یک پرستارم" از محتبی عباسی و داستانی "به اضافه یک" از محمد صفرزاده و در بخش فرهنگ عامه، مستند "خورشید، باغ پنجره" از سعید شاه حسینی و مستند "زندگی در ثانیه صفر" از علی الفت و بلال الفت و داستانی "دره" از امیر صرافها، "آرزوی همه" از علی قدیریان، اکران می شوند.
در بخش عامه نیز داستانی "نجس" از بهرام و بهمن حاج ایول لو و داستانی" ۱۱ " از مسعود حاتمی، داستانی "بادبادکهای بی باد" از سالم صلواتی و تجربی "جار" از سینا مصطفی زاده، پویانمایی "رویای من" از محمود سلطان پور، مستندهای "سپیده" از عباس سندی،"سه چنگ حاک" از یاسر خیر، "آب شهر" از یاسر طالبی به نمایش گذاشته خواهند شد.
مستندهای " زمستان، عشق و سایر قوانین" از یاسر خیر، "باران" از سیاوش سرمدی و "از نقش مرغ و حیوان" از علی احمدی ونیز از آثار فیلمسازان کردستان، "فیلم یکی بود یکی نبود" از سوران فهیم،" هیما" از توفیق امانی، "رویاهای برفی" از سالم صواتی، "ارتفاع امید" از کیوان مجیدی و "یک تقویم یک قبیله" از هیوا صوفیه، امروز به نمایش در می آیند.
فیلم داستانی "از طرف آنها" از سعید روستایی، مستند "لیرر" از محمدرضا حافظی، تجربی "زندگی" از قاسم شیشه گری، داستانی "عروسی مسلم" از رضا جمالی، پویانمایی "پنکه" از شیرین سوهانی و همچنین "کودکان دشت" از سعادت رحیم زاده در روز سوم جشنواره به نمایش در می آیند.
در بخش بین المللی مستند "میدان نفتی" و "شونو خواهد آمد" از روسیه، پویانمایی "ماهی سرخ شده" از ایران، پویانمایی "شکلی از زندگی عشایری" از قزاقستان و فیلم داستانی "امید" از آذربایجان اکران می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار