مدیر آموزش و پرورش بستک خواستار شد:

همکاری بیشتر ادارات با آموزش و پرورش در تجهیز و رفع کمبود امکانات فضاهای آموزشی

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک خواستار همکاری بیشتر ادارات با آموزش و پرورش در تجهیز و رفع کمبود امکانات فضاهای آموزشی شد.

کد مطلب: ۲۲۴۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ناصر توکلی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن بررسی و پیگیری مصوبات قبل، با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت سرلوحه کار دولت است، گفت: آموزش و پرورش چراغ راه جامعه و سرلوحه كار دولت است، این نهاد پیش نیاز و تسكین دهنده مسائل و پیش برنده امورات مورد احتیاج اجتماع است و بایستی با اهتمام ویژه به آن برای برنامه ریزی های شهرستان مورد اهمیت و توجه باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک افزود: بایستی دانش آموزانی تربیت شوند كه در آینده الگوی انسانیت بشوند، شوراهای آموزش و پرورش مسولیت سنگین و مهمی را بر عهده دارند، لذا باید بكوشیم، صرفا" سخنوری نداشته باشیم و با مجاهدت عمل كنیم.

وی با بیان اینکه امکانات حوزه آموزشی در این شهرستان بایستی متناسب با جمعیت دانش آموزی افزایش یابد، اضافه کرد: هم اکنون اقدامات لازم برای آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید در حال انجام است.

توکلی با اشاره به وضعیت فرهنگی و آموزشی مدارس بیان داشت: فضاسازی فرهنگی، توسعه امکانات مدارس و ایجاد محیطی سالم و با نشاط برای دانش آموزان همچون سال های قبل بایستی در دستور کار شورای آموزش و پرورش قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک بیان داشت: كسب رتبه های عالی در حوزه های مختلف تعلیم و تربیت توسط فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان، نشان از خودجوش، پویا بودن و نیز وظیفه شناسی آموزش و پرورش است.

وی ضمن بررسی و پیگیری برای آماده سازی فضاهای آموزشی مناسب در آغاز سال تحصیلی جدید، اضافه کرد: جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و رفع مشکلات مدارس منوط به افزایش سطح مشارکت مردمی و مشارکت اولیاء لازم است.

ناصر توکلی در پایان این نشست که با حضور فرماندار شهرستان بستک و اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد، از مسوولین دستگاه های اجرایی شهرستان خواست با اهمیت شمردن پروژه مهر و بازگشایی مدارس، باید از همه ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده گردد تا کمبودهای موجود در فضاهای آموزشی به استانداردهای لازم برسد زیرا پروژه مهر تنها پروژه ای است که توسط کمک های ادارات و سازمانها تأمین و مورد حمایت قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار