بازدید مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان از نهضت سواد آموزی

خبرگزاری پانا: مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان و معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان با آموزشیاران سواد آموزی این ناحیه دیدار کردند.

کد مطلب: ۲۰۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، عباس سرگزی گفت: اداره نهضت سواد آموزی ناحیه دو 125 نفر آموزشیار دارد که در سال 91 در نیمه اول 109 کلاس سواد آموزی با آمار 971 نفر سواد آموزی برگزار کرده است.

رئیس نهضت سواد آموزی ناحیه گفت: در نیمه دوم تا کنون 110 کلاس سواد آموزی با 1235 نفر سواد آموز و در طرح فرد به فرد 314 نفر سواد آموز شرکت داشتند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو به نقش و جایگاه سواد آموزی در بین افراد بیسواد اشاره کرد وگفت: امروز مسئولیت شما آموزشیاران در جهت جذب و باسواد نمودن افراد بیسواد جامعه از حساسیت و پیچیدگی خاصی بر خوردار است.

فرزاد نامجو افزود: امیدوارم با تخصص وتوانایی که در آموزشیاران سراغ داریم انتظار میرود انشاالله شاهد برچیده شدن بیسوادی در جامعه باشیم.

در ادامه معاونت سواد آموزی اداره کل به نقش وجایگاه تبلیغات در جهت جذب بیسوادان در کلاسهای سواد آموری ،برگزاری کلاسها به صورت منعطف،برگزاری جلسه ماهانه اشاره کرد.

وی گفت: با اشاره به سند تحول بنیادین در این خصوص بیش از ۲۰۰۰ جلسه در سطح استان در راستای طرح ۶.۳.۳ برگزار شده است.

محمد سنجرانی افزود: پیگیری سبد کالای آموزشیاران، نظارت دقیق ومستمر بر کلاسهای درس، ثبت پرونده های آموزشیاران در سامانه، پیگیری وضعیت بیمه در حال پیگیری می باشد.

سنجرانی نقش و اهمیت اساسی برخورد عاطفی و تکریم شخصیت آموزشیاران را از مهمترین اهداف وبرنامه های در دست این معاونت برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار