فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

نصب نرم‌افزار سرقت اطلاعات در کافی نت؛ روش سارقان اینترنتی در آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: سارق اینترنتی که با استفاده از نصب نرم‌افزار سرقت اطلاعات در کافی نت ها از حساب بانکی دیگران سرقت کرده بود در آذربایجان غربی دستگیر شد.

کد مطلب: ۱۹۱۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار یحیی شرفی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام اینکه فرد یا افرادی به برداشت غیرمجاز از حساب تعدادی از شهروندان اقدام کرده‌ است، موضوع در دستور کار پلیس فتای استان قرار گرفت و در بررسی‌های انجام شده ماموران متوجه واریز مبالغ سرقتی به حساب طلافروشی‌های سطح شهر شدند .

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود : موضوع به صورت تخصصی مورد کار پلیس قرار گرفت و پلیس موفق شد پس از تلاش های چند روزه در نهایت دو نفر از متهمان در عملیات غافلگیر کننده شناسایی و دستگیر شدند .
وی تصریح کرد: پس از بازجویی‌های انجام شده متهمان اعتراف کردند که از طریق نصب نرم‌افزار سرقت اطلاعات در سیستم‌های رایانه‌ برخی از کافی‌نت‌های استان اقدام به سرقت اطلاعات بانکی شهروندان کرده و در مرحله دیگر واریز نمودن یارانه، وجه برداشتی جهت خرید سکه به حساب طلافروشان از قبل شناسایی شده واریز می‌شد .
شرفی عنوان کرد: متهمان پس از تماس تلفنی با فروشندگان با بیان اینکه کارمند بوده و به دلیل مشغله زیاد کاری امکان مراجعه حضوری برای تحویل سکه‌ها را ندارند بنابراین به وسیله پیک موتوری سکه‌ها را از فروشندگان در مکان‌های خلوت و با پوشاندن چهره واقعی خود، دریافت می‌کردند .
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: نامبردگان با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار