مدیر آموزش وپرورش شهرستان گناوه خبر داد:

خیرین گناوه ای بازوی توانای آموزش و پرورش می باشند

گناوه(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت توافقنامه دبیرستان 9 کلاسه دخترانه با حضور نماینده اداره کل نوسازی و خیرین در آموزش و پرورش شهرستان گناوه امضا شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
خیرین گناوه ای بازوی توانای آموزش و پرورش می باشند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش گناوه ، اسکندر احمدی اظهار کرد : آموزش و پرورش شهرستان گناوه در سال ۱۳۹۹ با در دست داشتن سه پروژه بزرگ عمرانی، انقلابی در ساخت و ساز این مدیریت به یادگار خواهند گذاشت.

احمدی گفت : خیرین شهرستان گناوه ارتباط قوی و مستحکمی با آموزش و پرورش طی این چند سال اخیر داشته‌اند و توانستند خود را به بازویی توانای آموزش و پرورش در ساخت مدارس و اماکن آموزشی و تربیتی تبدیل کنند.

احمدی افزود : تالار بزرگ و زیبای استاد بهزاد، دبستان فضیلت و مدرسه ابتدایی روستای تل تل نماد شاخصی از حضور خیرین در ساخت و ساز اماکن در شهرستان هستند که به خوبی حضور پررنگ آن ها را در این عرصه نمایان می‌کند.

او گفت : توافقنامه دبیرستان ۹ کلاسه دخترانه، ساخت سالن ورزشی و سه کلاس درس دبستان حضرت رقیه با حضور نماینده اداره کل نوسازی و حضور خیرین در آموزش و پرورش گناوه امضا شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه بیان کرد : در حال حاضر سه پروژه بزرگ خیرساز با همت و تلاش آموزش و پرورش گناوه و ارتباط خوب با خیرین در دستور کار قرار گرفته است که آموزش پرورش شهرستان گناوه در حال رایزنی و ثبت قرارداد با پیمانکاران جهت ساخت دو مدرسه و یک سالن ورزشی هستند.

احمدی گفت : دبیرستان دخترانه ۹ کلاسه درمحله ی نوروز آباد یکی از پروژ های بزرگ توسط دکتر مریم شریفیان است.

ساخت یک سالن ورزشی و سه کلاس درس در مدرسه شاهد حضرت رقیه دومین پروژه بزرگ خیرساز آموزش و پرورش است که توسط خیر علیرضا احمدی به زودی آغاز به ساخت خواهد شد. مدرسه ابتدایی پسرانه سربست که کلنگ زنی آن انجام گرفته است و در حال حاضر مشکل زمین آن با مالکان رفع شده است توسط خیر حاج غلامحسین کرمی به زودی ساخت آن شروع خواهد شد.

این پروژ ها طی یک سال ساخت و به آموزش و وپرورش تحویل داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار