همزمان با سراسر کشور؛

نخستین جشنواره ملی «دختران امروز» در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

زاهدان (پانا) - مشاور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در امور بانوان از برگزاری جشنواره ملی «دختران، خانواده و گذر از کرونا» خبر داد و گفت این جشنواره با هدف تقویت نقش دختران در ایجاد فضای با نشاط و سرشار از مهربانی و امید در خانواده برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۱۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جشنواره ملی «دختران امروز» در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

حمیرا رخشانی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان دختر در تمام مقاطع و در محورهای هنرهای تجسمی، عکاسی، فیلم و هنرهای نمایشی مانند پویانمایی، داستانی، مستند و نماهنگ برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با همکاری معاونت پرورشی و دفتر امور بانوان انجام و دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را تا ۱۷ دی ماه با موضوع «دختران، خانواده و گذر از کرونا» به دبیرخانه جشنواره در استان تهران ارسال کنند.

مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کلیه آثار برگزیده مرحله کشوری جوایز ارزشمند و گواهی حضور در نخستین جشنواره فرهنگی، هنری «دختران امروز» را دریافت خواهند کرد.

رخشانی خاطر نشان کرد: اختتامیه این جشنواره و اعلام برگزیدگان آن در بهمن ماه همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی که مقارن با هفته بزرگداشت زن است برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدف این جشنواره با توجه به عنوانی که برای آن انتخاب شده و حضور بیشتر دانش‌آموزان در منزل در این ایام، هویت‌یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران، بازآفرینی نقش دختران در خانواده در دوران پساکرونا، انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب و تاثیرگذار از نقش دختران و خانواده در دوران عبور از کرونا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار