توزیع 3 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان فردیسی

کرج (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس با بیان اینکه کمک مومنانه، جهادی بزرگ برای مقابله با ویروس کرونا است از توزیع سه هزار بسته غذایی و بهداشتی میان نیازمندان فردیسی طی روزهای اخیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 3 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان فردیسی

به گزارش فارس، سرهنگ احسان علیزاده، فرمانده سپاه‌ ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه گفت: کمک مومنانه شامل تهیه و توزیع اقلام غذایی و بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند و یا افرادی می‌باشد که در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا اوضاع کسب و کارشان از رونق افتاده و به نوعی راه حل و جهادی بزرگ برای مقابله با این ویروس به شمار می‌رود.

وی افزود: در راستای مقابله با ویروس کرونا؛ تعداد هفت کارگاه تولید ماسک به همت بسیجیان در شهرستان فردیس راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس با اعلام خبر تولید روزانه هشت هزار ماسک و توزیع بین افراد نیازمند و حاشیه نشین خاطرنشان کرد: نیروهای بسیجی فردیس در روزهای اخیر سه هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی بین افراد نیازمند و آسیب پذیر به همراه بسته‌های حاوی ماسک‌های تولید شده توزیع کردند.

وی با اعلام خبر راه‌اندازی اولین مرکز غربالگری بسیج در این شهرستان برای کمک به بهداشت و درمان فردیس، در خصوص آموزش افراد جامعه تصریح کرد:۱۵۰ نفر از بسیجیان در امر آموزش پیشگیری از کرونا در فردیس به همراه فعالیت 77 گروه جهادی برای مبارزه با این بیماری مشغول هستند و اکنون ۳۵۰ بسیجی در زمینه ضدعفونی معابر عمومی، مبلمان شهری، توزیع مواد شوینده، بیماریابی و شناسایی افراد نیازمند فعالیت می‌کنند.

علیزاده در پایان با اشاره به عملیاتی کردن رزمایش مواسات گفت: هر کسی در هر شغلی که فعالیت می‌کند باید پای کار بیاید تا بتوانیم به کمک یکدیگر کرونا را شکست بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار