محسنی بند پی: کارگران سربازان جنگ اقتصادی کشور هستند

اسلامشهر(پانا) - استاندار تهران در سمینار نقش سرمایه انسانی در رونق تولیددر مجتمع تحقیقاتی عصر انقلاب احمد آباد مستوفی گفت: درهمه مقاطع پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی در همه ابعاد توطئه هایی بر علیه مردم مقاوم کشور داشته است.

کد مطلب: ۹۱۲۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
محسنی بند پی: کارگران سربازان جنگ اقتصادی کشور هستند

انوشیروان محسنی بندپی در سخنانی تنها راه نجات از شرایط فعلی را انسجام ملی و وحدت در چارچوب قانون وتحقق بخشیدن به شعار رونق تولید دانست و بیان کرد: در این شرایط حساس باید با مردمی کردن اقتصادکشور و ایجاد فضای اطمینان بخش در زمینه های اقتصادی کشور به شعار رونق تولید تحقق ببخشیم.

اودر ادامه افزود: به حداقل رسیدن صادرات نفت کشور سبب میشود اقتصاد کشور در گرو اقتصاد مقاومتی باشد و اینجا نقش درون زا و برون نگر بودن آن حائز اهمیت است .

محسنی بند پی خاطرنشان کرد : در استان تهران اقدامان قابل توجهی از جمله شناسایی واحد‌های نیمه فعال و غیرفعال برای تحقق این شعار صورت گرفته است .

او از افزایش سی درصدی اشتغال روستاییان خبرداد و تاکید کرد: باید با ایجاد اشتغال بیشتر در روستاها ،ماندگاری روستاییان را در روستا تقویت کنیم تا از حاشیه نشینی، آسیب های اجتماعی و مهاجرت جلوگیری کنیم .

استاندارتهران تصریح کرد: کارگران سربازان جنگ اقصادی کشور هستند و توجه به معیشت، رفاه، سلامتی و حمایت از تشکل‌ها از سیاست‌ها و برنامه‌های دولت است.

/خبرنگار: محیا فرهمندنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار