تمهیدات دادستانی در زمینه حل مشکل ناشی از اختلال سامانههای بانکی
تهران (پانا) - دادستانی کل کشور با صدور اطلاعیهای از در نظر گرفتن تمهیدات لازم در پی ایجاد اخلال در ارائه خدمات ۲ بانک خبر داد.

به گزارش دادستانی کل کشور، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اختلال موقت پیشآمده در بخشی از عملیات بانکی (۲ بانک)کشور در چند روز گذشته و بروز مشکلاتی در مبادلات چک، تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات ناشی از این موضوع پیش بینی شده است.
در این اطلاعیه تصریح شده، در این زمینه مشکلات مرتبط از جمله تعلیق موقت محرومیتهای ناشی از چکهای برگشتی با توجه به شرایط موجود، برای ۲ بانک یادشده و نیز شبکه بانکی، توسط مبادی ذیربط از جمله بانک مرکزی در حال پیگیری است.
بانک پاسارگاد روز شنبه ۳۱ خرداد از رفع اختلال خدمات این بانک خبر داد و اعلام کرد: ارائه خدمات غیرحضوری به کارت های متصل به حساب های دیجیتالی بانک پاسارگاد (ویپاد، نسکو کارت و مفید کارت) از سر گرفته شد.
بانک سپه هم روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به بروزرسانی سامانه ها و اطلاعات، مشکل ارایه خدمات کارت های نقدی این بانک برطرف شده و مشتریان می توانند از این خدمات بهرهمند شوند.
در اطلاعیه بانک سپه آمده است: درباره زمان استفاده از خدمات غیرحضوری از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک نیز به زودی اطلاع رسانی خواهد شد
ارسال دیدگاه