سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد

تسهیل امور جاری کارفرمایان؛ ابلاغ الکترونیکی دعوتنامه‌ هیأت‌های تجدیدنظر تشخیص مطالبات

تهران (پانا) - با اعلام معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی و در راستای اجرایی کردن طرح تسهیل خدمات بیمه‌ فضای کسب و کار به عنوان یکی از طرح‌های بیست‌گانه تحول‌آفرین و توسعه‌ای، از ابتدای تیرماه ۱۴۰۴ دعوتنامه‌ هیأت‌های تجدیدنظر تشخیص مطالبات از طریق سامانه خدمات الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی به صورت الکترونیکی ابلاغ می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۷۱۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تسهیل امور جاری کارفرمایان؛ ابلاغ الکترونیکی دعوتنامه‌ هیأت‌های تجدیدنظر تشخیص مطالبات

روان‌سازی و تسهیل امور جاری کارفرمایان و شعب، پیشگیری از ترددهای متعدد برای اطلاع از زمان برگزاری جلسات و ابلاغ دعوتنامه مربوطه بین محل کارگاه و شعبه و مراجعات بین‌شهری و استانی و همچنین کاهش هزینه‌ها و مخاطرات ناشی از مکاتبات سنتی و دستی دعوتنامه‌، از مزایای طرح ابلاغ الکترونیکی دعوتنامه‌ هیأت‌های تجدیدنظر تشخیص مطالبات به شمار می‌روند.

به واسطه عملیاتی کردن طرح مذکور، با اطلاع‌رسانی به‌موقع و برخط مهلت موردنظر کارفرمایان برای آمادگی شرکت در جلسات، تنظیم لوایح دفاعیه و احصاء مدارک و مستندات به شکل بهینه ممکن می‌شود.

همچنین با اجرایی شدن این طرح، به محض تعیین زمان به اعتراض و صدور دعوتنامه از سوی هیأت تجدیدنظر، دعوتنامه مربوطه با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی در سامانه (ES) برای کارفرمایان دارای پایه ابلاغ الکترونیکی بارگذاری می‌شود. البته با هدف تحقق رضایتمندی حداکثری و جلوگیری از هرگونه تضییع احتمالی حقوق کارفرمایان، ابلاغ دعوتنامه به روش فعلی و به صورت غیرالکترونیکی برای کارفرمایان فاقد پایه ابلاغ الکترونیکی یا در شرایطی که در اجرای دادنامه دیوان عدالت اداری، مطالبات در هیأت هم‌عرض مطرح می‌شود، مقدور است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار