ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با تاکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه

سازمان هواشناسی صبح امروز -جمعه- در تشریح وضعیت جوی اعلام کرد: امروز در نیمه غربی دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق کشور رگبار باران رعد و برق گاهی وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود.

همچنین در مناطقی از مرکز، جنوب و جنوب شرق بارش خفیف باران و وزش باد نسبتا شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

امروز بارش در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال بختیاری، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، البرز و خراسان جنوبی شدت می یابد.

این سازمان برای رو شنبه در شمال غرب غرب دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق و برخی مناطق در جنوب و شرق کشور رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را پیش‌بینی کرد. در مناطق مستعد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز یکشنبه تنها در برخی نقاط شمال غرب ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی وزش باد شدید رخ می دهد. در سایر مناطق جوی آرام پیش بینی می‌شود.

روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در نیمه غربی و سه‌شنبه در نیمه شمالی و ارتفاعات زاگرس در جنوب غرب بارش را شاهد خواهیم بود و طی روزهای جمعه و شنبه دریای خزر خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

وضعیت جوی پایتخت امروز نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در برخی ساعات خواهد بود. بیشینه دمای امروز تهران ۲۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما به ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار