شرور خیابان انقلاب تهران بازداشت شد

تهران (پانا) - رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری که در خیابان انقلاب فردی را با قمه مجروح کرده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
شرور خیابان انقلاب تهران بازداشت شد

سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ دو روز پیش و در تاریخ هفتم ادیبهشت ماه خبری مبنی بر جراحت یک شهروندی در پی درگیری با یکی اراذل و اوباش در محدوده خیابان انقلاب تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات اولیه ماموران در محل گفت:‌ بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متهم با استفاده از یک قبضه قمه اقدام به قدرت نمایی در خیابان انقلاب کرده و پس از جراحت یک شهروند از محل متواری شده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اظهارکرد:‌ در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد. پس از آن ماموران با حضور در مخفیگاه این فرد شرور در محدوده میدان نیلوفر این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

راستی با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرارگرفته و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه زندان شد. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار