معاون وزیر بهداشت خبر داد:

افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان کرد و گفت جوانان امروزی با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

کد مطلب: ۱۴۷۰۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی

 بهروز رحیمی در جلسه شورای مدیران این معاونت که با حضور سیدمحمد پورحسینی مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی برگزار شد،با اشاره به تحولات پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر دانست و بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع تاکیدکرد.

وی گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت همچنین با اشاره به اقدامات چشمگیر وزارت بهداشت در دولت مردمی، بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پیشتاز بودن حوزه سلامت باوجود تمامی تحریم‌ها را بزرگ‌ترین افتخار وزارت بهداشت عنوان کرد.

وی با تأکید بر تمرکز وزارت بهداشت بر توسعه زیرساخت‌های آموزشی، خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون ۱۱۹ پروژه آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.

پیشتاز بودن حوزه سلامت باوجود تمامی تحریم‌ها بزرگ‌ترین افتخار وزارت بهداشت است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت افتتاح ۷۲ پروژه خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل ۲۴۳ پروژه مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد .

رحیمی اظهارداشت: در دولت مردمی در مجموع، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.

وی همچنین توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان کرد و گفت: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار