معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

افتتاح بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی خبر داد و گفت در تلاش هستیم امسال ۹ تا ۱۰ هزار تخت دیگر به این تعداد افزوده شود.

کد مطلب: ۱۴۶۸۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی

بهروز رحیمی در استانداری آذربایجان شرقی، اظهار کرد: خوشبختانه در دولت مردمی و تا کنون بیش از سه هزار پروژه بهداشتی با رویکرد تقویت ساختار شبکه بهداشت کشور با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار تکمیل و وارد چرخه خدمت رسانی شده است.  

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی با اشاره به تبدیل وضعیت حدود ۷۰ هزار نفر با استفاده از ظرفیت قانون ایثارگران و جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این مدت همچنین تلاش کردیم تا دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سنگین، سرمایه ای و با تکنولوژی بالا را به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات در کشور توزیع کنیم.  

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان وجود دارد و مردم متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار