وزیر کشور مطرح کرد؛

تحول مهم در حمل و نقل عمومی کشور با برقی‌سازی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها

تهران (پانا) - وزیر کشور با اشاره به راه اندازی خط تولید اتوبوس‌های برقی در کشور اعلام کرد راه‌اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل و نقل شهری کشور است که در دست اجرا قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۴۶۸۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تحول مهم در حمل و نقل عمومی کشور با برقی‌سازی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها

احمد وحیدی روز سه شنبه ۲۸ فروردین در حاشیه آیین رونمایی از اتوبوس‌های برقی شهر کرج به خبرنگاران گفت: کلانشهر کرج اولین شهر کشور است که از مزایای اتوبوس‌های برقی بهره مند می شود.

وی اظهار کرد: تلاش‌ها بر این است تا با اختصاص یارانه و کمک شرکت سازنده بتوان از مزایای اتوبوس های برقی در شهرهای پرجمعیت کشور استفاده کرد.

وحیدی گفت: اکنون بین ۵۰ تا ۶۰ درصد قطعات اتوبوس‌ها ساخت داخل کشور است و تلاش‌ها برای بومی سازی کامل این اتوبوس‌ها ادامه دارد.

وی با قدردانی از استاندار البرز و شورا و شهرداری کرج به خاطر سرعت بخشی به پروژه برقی سازی اتوبوس‌ها اظهار کرد: زیر ساخت‌های مورد نیاز این اتوبوس‌ها در کرج در حال تامین و تکمیل است.

وزیر کشور بیان کرد: در کنار برقی سازی اتوبوس‌ها، پروژه برقی سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته است تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهرها بکاهیم.

وی با اشاره به اهتمام دولت و مدیریت شهری کرج برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی البرز از جمله آزاد راه شهید سلیمانی کرج گفت : عملیات تکمیل این پروژه با سرعت در حال انجام است.

وحیدی افزود: با تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی بخش زیادی از ترافیک کلانشهر کرج و استان البرز روان سازی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار