اضافه شدن هزار خودرو به توان عملیاتی هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از دو برابر شدن توان این جمعیت در طرح نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۳۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اضافه شدن هزار خودرو به توان عملیاتی هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت میراث فرهنگی، صادق محمودی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر برای سال جدید، با توانی دو برابر سال گذشته وارد اجرای طرح نوروزی شده است، گفت: تمام هدف ما این است که خدمات نوروزی به مردم بهتر ارایه شود. درهمین راستا نیز در تلاشیم تا شاهد کاهش آمار تصادفات و خسارات جانی ناشی از آن باشیم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در نوروز امسال بالغ بر هزار دستگاه خودرو به توان عملیاتی هلال احمر اضافه خواهد شد، گفت: از پلیس راهور تقاضا داریم در شماره‌گذاری خودروهای امدادی نیز به ما کمک کند. 

محمودی با بیان اینکه وظیفه هلال احمر این است که مراقب جان مردم باشد، گفت: در همین راستا نیز پایگاه‌های ثابت و سیار هلال احمر در جاده‌ها، مبادی ورودی شهرها و ... ایجاد شده است. 

او با اشاره به آمار ماموریت‌های سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در نوروز سال گذشته گفت: برابر این آمارها استان‌های سیستان و بلوچستان، مازندران، خوزستان و ... از جمله استان های پرماموریت برای هلال احمر و پر سفر ما در ایام هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین از برقراری پایگاه سلامت نوروزی از سوی هلال احمر نیز خبر داد و گفت: در این پایگاه‌ها علاوه بر امدادگران، داوطلبان، تیم‌های جوانان و ... نیز حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات سلامت، رفاهی و ... به مردم و مسافران نوروزی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار