بررسی علمی و کارشناسی آسیب‌های اجتماعی در برنامه «فیلتر‌‌شکن»

تهران (پانا) - مهمترین آسیب‌های اجتماعی کشور به منظور واکاوی علمی و ارائه راه‌حل‌های عملیاتی و موثر، در برنامه‌ای با حضور مردم، استادان دانشگاه، کارشناسان و صاحب‌‎نظران به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۱۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بررسی علمی و کارشناسی آسیب‌های اجتماعی در برنامه «فیلتر‌‌شکن»

آسیب‌های اجتماعی از جمله موضوعاتی است که تاکنون به طور جدی و اساسی در برنامه‌های علمی و کارشناسی مورد توجه قرار نگرفته است؛ این درحالی است که بررسی اصولی و منطقی آسیب‌های اجتماعی به دور از سیاه‌نمایی و با اهداف انسان‌دوستانه می‌تواند یاریگر نهادهای متولی از جمله سازمان بهزیستی در مدیریت، کنترل و رفع این آسیب‌ها باشد.

بر همین اساس، پیش‌تولید برنامه گفت‌وگو محور «فیلترشکن!» با شعار «رویش یک کلام» به تهیه کنندگی سیدهاشم میرصانع آغاز شده و قرار است آسیب‌های اجتماعی، محور این برنامه باشد. تصویربرداری این برنامه از نیمه دوم خرداد آغاز می‌شود و قرار است در بستر پلتفرم‌ اختصاصی فضای مجازی پخش شود.

این برنامه قصد دارد کارشناسان و صاحب‌نظران را پشت درهای باز به چالش بکشاند تا گفته‌های آنها به منظور واکاوی و ارائه راه حل برای رفع آسیب‌های اجتماعی به گوش مدیران و مردم برسد.

برنامه تصویری «فیلترشکن!» به طور ویژه به موضوعات آسیب‌های اجتماعی می پردازد و در کنار مردم، میزبان کارشناسان، اساتید دانشگاه و صاحب‌نظران در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اقتصادی و سیاسی خواهد بود. این برنامه به سفارش سازمان مردم نهاد نواندیش بصیر در ۴ فصل و ۴۸ قسمت تولید و پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار