اقراریان

موضوع کمک به محرومین جامعه در اولویت کارها باشد

تهران (پانا) - رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت که در جامعه اسلامی، حکومت اسلامی و در شهر اسلامی نباید کسی شب را گرسنه به زمین بگذارد و موضوع مبارزه با فقر در جامعه اسلامی را  باید به جد پیگیری و مرتفع شود.

کد مطلب: ۱۲۷۳۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
موضوع کمک به محرومین جامعه در اولویت کارها باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی اقراریان در تذکراتی به شهردار تهران خواستارتوجه ویژه به مستضعفین جامعه شد و با قدر دانی از اقدامات انجام شده گفت در حکومت امیر مؤمنان در حالی که ایشان حاکم بودن ولی شخصا در شبها به اطعام گرسنگان و فقرا می‌ پرداختند و درس ما از این رفتار ایشان این است که موضوع کمک به محرومین جامعه در اولویت کارها باید قرار داشته باشد.

وی در ادامه گفت: در جامعه اسلامی، حکومت اسلامی و در شهر اسلامی نباید کسی شب را گرسنه به زمین بگذارد و موضوع مبارزه با فقر در جامعه اسلامی را باید به جد پیگیری و مرتفع شود.

اقراریان در تذکر دیگر خود گفت: حضرت امام خمینی (ر ه) در بیانات گوهربار خود گفتند و همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عرفا و دلسوختگان و دارالشفاء آزادگان خواهد بود خوشا به حال آنانکه با شهادت رفتند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا درادامه با اشاره به حضور شهروندان بر مزار شهدا در شبهای قدر اظهار داشت: در شب قدر گذشته شاهد این بودیم که مردم تهران برای اینکه شب قدر را کنار مزار شهدا متوسل باشند ساعتها در ترافیک منتهی به مجموعه بهشت زهرا (س) بودند. بر همین اساس انتظار می‌رود با توجه به فرمایشات امام (ره) که بهشت زهرا(س) قطب فرهنگی و مذهبی شهر تهران است، معاونت حمل و نقل و ترافیک با همراهی راهور مشکلات ترافیکی در این شبهای پر فضیلت را در دستور کار خود قرار دهند و مشکلات ترافیکی این مسیر مرتفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار