کمیسیون اجتماعی به فعالیت وزارت رفاه در موضوعات بین‌المللی مجوز داد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از رای این کمیسیون به مجوز عضویت وزارت رفاه، کار و امور اجتماعی در مقاوله نامه های مرتبط با مسائل کارگری در موضوعات بین المللی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کمیسیون اجتماعی به فعالیت وزارت رفاه در موضوعات بین‌المللی مجوز داد

به گزارش ایسنا، کیومرث سرمدی واله در تشریح دستور کار جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بحثی در رابطه با اصلاح بعضی از بندهای قانون بیمه کارگران ساختمانی مطرح شد که چه درصدی از قیمت زیربنا و متراژ ساختمانی که دارد به عنوان بیمه تامین اجتماعی کارگران کم شود و پاسخگوی کارگران بیمه ای باشند و بتوانند کارگران بیشتری را تحت پوشش بیمه ای قرار دهند. اصلاحاتی که در کمیته مربوطه بررسی شده و در صحن کمیسیون ارایه شد، رای نیاورد و مقرر شد که مجدد به کمیته مربوطه برگردد و اصلاحات لازم صورت گیرد.

وی افزود: چون کلیات قانون بیمه کارگران را تصویب کرده ایم و در صف بررسی در صحن علنی است، اما این اصلاح جزئی آن که مطرح شد و رای نیاورد قرار شد در کمیته مربوطه بررسی شود و اشکالات وارده را اصلاح کنند و مجدد پس از تایید به صورت جامع تر در صحن علنی بررسی شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع دیگر بحث مجوز عضویت وزارت رفاه، کار و امور اجتماعی در مقاوله نامه های مرتبط با مسائل کارگری در موضوعات بین المللی بود که رای آورد و ان شاء الله در صحن علنی تایید شود تا وزارت رفاه مجوز عضویت در مجامع بین المللی را هم داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار