دانش‌آموز برگزیده مسابقات فرهنگی هنری: آموزش و پرورش از نظر شغلی ما را حمایت کند

تهران (پانا) - نرگس آقایی، دانش‌‌آموز برگزیده مسابقات فرهنگی هنری در مراسم افتتاح گالری کارهای آبرنگ خود از آموزش و پرورش خواست دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این نوع مسابقات را حمایت کند تا بعد از اتمام مسابقات، دانش‌آموزان به حال خود رها نشوند.

کد مطلب: ۹۵۳۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز برگزیده مسابقات فرهنگی هنری: آموزش و پرورش از نظر شغلی ما را حمایت کند

نرگس آقایی، دانش‌آموز پایه یازدهم در رشته ریاضی از مدرسه متوسطه دوره اول قوی فکر منطقه 10 در نمایشگاه انفرادی نقاشی آبرنگ، برخی از نقاشی‌های خود را در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته است.

او دو دوره در مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور در رشته آبرنگ شرکت کرده است که هر دو سال توانسته رتبه اول را کسب کند. نرگس این بار در "گالری شیث" نقاشی‌های خود را به نمایش گذاشته است.

آقایی درباره نقاشی‌های خود به پانا گفت: این نمایشگاه بیست و پنجمین نمایشگاه ارائه آثار و دومین نمایشگاه انفرادی بنده است که امروز مراسم افتتاحیه آن برگزار شده است. من دو بار در مسابقات فرهنگی هنری شرکت و هر دو بار رتبه اول را کسب کرده‌ام.

او افزود: من در کارهای خود از سیاه قلم، مداد رنگی و آبرنگ استفاده کردم. برای رسیدن به این جایگاه کلاس‌های متعددی رفتم و از افراد زیادی کمک گرفتم.

آقایی گفت: بیشتر طرح‌هایی که در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان گذاشتم، ذهنی است البته از طرح‌هایی هم الگو می‌گیرم اما بیشتر طرح‌هایم را از برداشت ذهنم می‌کشم.

این دانش‌آموز برگزیده از تک بعدی بودن بچه‌ها انتقاد کرد و گفت: خوب است که بچه‌ها در کنار درس بتوانند هنری را بلد باشند. از آموزش و پرورش می‌خواهم ازنظر شغلی ما دانش‌آموزان را حمایت کنند تا بعد از اتمام مسابقات رها نشویم، چراکه ما از این موضوع کسب درآمد می‌کنیم.

مراسم افتتاحیه این گالری امروز جمعه 22 شهریور با حضور برخی مسئولان آموزش‌وپرورش ازجمله غلامعلی ارغوانی، رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۰ برگزار شد. زمان بازدید این گالری همه‌روزه از ساعت 16 تا 20 در محل "گالری شیث" است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار