سیدجواد حسینی: شورای دانش‌آموزی تمرینی برای مسئولیت‌پذیری و مردم‌سالاری دینی است

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پیامی به همایش ملی شوراهای دانش‌آموزی برتر استان‌ها، شورای دانش‌آموزی در مدرسه را تبلور دانش‌آموزمحوری، دانش‌باوری و دانش‌آموزباوری در آموزش و پرورش و محلی برای انتقال تجارب و تمرینی برای مسئولیت‌پذیری و مردم‌سالاری دینی دانست.

کد مطلب: ۹۴۱۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سیدجواد حسینی: شورای دانش‌آموزی تمرینی برای مسئولیت‌پذیری و مردم‌سالاری دینی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، پیام سید‌جواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش خطاب به اعضای منتخب شوراهای دانش‌آموزی به شرح زیر است:

«دانش‌آموزان عزیز و اعضای منتخب شوراهای دانش‌آموزی اکنون که به یاری پروردگار و مدد تلاش و انگیزه و اراده ارزشمندتان در بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی با رأی دانش‌آموزان مدرسه خود انتخاب شده و مسئولیت و مشارکت در این رکن اثرگذار مدرسه را پذیرفته‌اید ضمن تبریک صمیمانه این توفیق الهی امیدوارم همچنان بیش از گذشته در مسیر رشد و توسعه و تعالی قرار بگیرید.

شورای دانش‌آموزی در مدرسه تبلور دانش‌آموزمحوری، دانش‌باوری و دانش‌آموزباوری در آموزش و پرورش است و محلی است برای انتقال تجارب و تمرینی است برای مسئولیت‌پذیری و مردم‌سالاری دینی.

اینجانب با توجه به تجربیات و مناصبی که شخصا آن‌ها را تجربه کرده‌ام با افتخار خود را عضو خانواده شورای دانش‌آموزی می‌دانم.

حضور شما دانش‌آموزان عزیز و کنشگران اجتماعی در همایش ملی شوراهای دانش‌آموزی برتر استان تمرینی است برای نقش‌آفرینی در مسئولیت‌های آینده کشور و این فضا بستر مناسبی برای مشارکت‌پذیری و ترویج فعالیت‌های گروهی و اجتماعی شما آینده‌سازان خواهد بود.

این همایش در گام دوم انقلاب پرشکوه اسلامی در مسیر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یعنی تحقق ساحت سیاسی و اجتماعی با هدف آموزش، مهارت‌آموزی و تقدیر از اعضای منتخب شوراها برگزار می‌گردد و امیدوارم شما منتخبین 110 هزار واحد آموزشی و از میان 14 میلیون دانش‌آموز ایران بزرگ اسلامی قدر این فرصت‌های اجتماعی و تربیتی را نیک بدانید و از این رهگذر آینده‌ای درخشان و اثربخش در پیش روی شما فراهم شود.

از تمامی همکاران ارجمندم، فرهنگیان عزیز، اولیای محترم، مدیران، مربیان و معلمان دلسوز انتظار می‌رود شوراهای دانش‌آموزی را بیش از پیش باور کنند و در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی این ظرفیت کم‌نظیر و رکن اثربخش مدرسه حمایت کرده و در جلب اعتماد جوانان و نوجوانان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.»

همایش ملی شوراهای دانش‌آموزی برتر استان‌ها از صبح امروز به حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل این معاونت به میزبانی اردوگاه شهیدبهشتی اصفهان در حال برگزاری است.

اختتامیه این همایش روز پنجشنبه 3 مرداد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار