افتتاح سالن ورزشی دانش‌آموزی المپیک گلستان با حضور بطحایی

پروژه بازسازی مدارس سیل‌زده با حضور وزیر آموزش و پرورش آغاز شد

گلستان ( پانا) - سالن ورزشی دانش‌آموزی المپیک گلستان با حضور وزیرآموزش وپرورش افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۱۲۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سالن ورزشی دانش‌آموزی المپیک گلستان با حضور بطحایی

ساعت 22 یکشنبه ( روز گذشته) سید محمد بطحایی، وزیر آموزش وپرورش به اتفاق هیات همراه به منظور افتتاح وکلنگ زنی چندین طرح وپروژه وارد فرودگاه بین المللی گرگان شد ومورد استقبال میرمحمد غراوی، سرپرست استانداری گلستان ودیگر مسئولان استانی قرار گرفت. در این سفر، بطحایی را حجت الاسلام علی ذوعلم معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش وبرنامه ریزی آموزشی کشور، مهراله رخشانی مهر معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس کشور ، مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی ومشاوره وزارت آموزش وپرورش ونیز احمد رحیمی مشاور قائم مقام وزیرآموزش وپرورش همراهی می کنند.

بطحایی وزیر آموزش وپرورش در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: باتوجه به تلاش‌های شبانه روزی مسئولان استانی شاهد افتتاحیه پروژه سالن ورزشی دانش آموزی المپیک گلستان، برای فرزندان خوبمان در شهرستان گرگان هستیم همچنین فردا در شهرستان های آسیب دیده از سیل شامل گنبد، آق قلا وگمیشان، کلنگ زنی پروژه‌های آسیب دیده را دردست اقدام داریم که انشاالله این پروژه‌ها در اسرع وقت تکمیل شده و در اختیار بچه‌ها قرار خواهد گرفت .

وی در خصوص باز‌سازی مدارس استان بیان داشت:با افتخار می‌توانم اعلام کنم که باتلاشی که همکارانم در آموزش وپرورش و نوسازی مدارس داشتند، ما یکی از اولین دستگاه‌هایی هستیم که به سرعت بازسازی وآماده سازی فضا های مورد نیاز دانش آموزان را شروع کردیم و مدارسی که نیاز به باز‌سازی دارند تا پایان تابستان تکمیل و در مهرماه دانش آموزان در مدارس تمیز و آماده تحصیل خواهند کرد.

بطحایی در خصوص میزان اعتبار اختصاص داده شده به مدارس سیل‌زده استان بیان کرد:خوشبختانه به لطف خداوند و به همت خیرین از لحاظ اعتبار مالی هیچگونه مشکلی نداریم واعتبار باز‌سازی و تخریب پیش بینی شده است واز حدود 212 مدرسه که در کشورتخریب شده ونیاز به بازسازی دارند انشالله همه این مدارس مورد باز سازی قرار می گیرندوحدود 1300 مدرسه هم بصورت جزئی از 20 تا60 درصد آسیب دیده اند که این آسیب ها نیز برطرف خواهدشد.

گفتنی است سالن ورزشی دانش آموزی المپیک گلستان با هزار متر مربع مساحت ساختمان ،330 متر مربع محوطه سازی و6 اتاق اداری با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال در گرگان ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار