بازدید معاون وزیرآموزش و پرورش از مدارس سیل‌زده شهرستان سیمرغ مازندران

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش به همراه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، ، از مدارس آسیب دیده در شهرستان سیمرغ و روستاهای «ملاکلا»، «برج خیل»، «رکن کلا» و «تالارپشت» بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۰۴۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون وزیرآموزش و پرورش از مدارس سیل‌زده شهرستان سیمرغ مازندران

به گزارش مرکز ارتباطات وزارت آموزش‌ و پرورش،علی الهیار ترکمن در این بازدید از جدیت همکاران آموزش و پرورش مازندران در آماده‌سازی فضای مدرسه برای حضور دانش ‌آموزان پس از تعطیلات نوروزی، قدردانی کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که برای پیگیری اقدامات انجام شده پس از سیل در منطقه به مازندران آمده ام،گفت: خوشبختانه با تلاش و همت همکاران، فضا برای حضور دانش‌آموزان فراهم شده است و خلأیی وجود ندارد.

او با تاکید بر این که یک سری اقدامات اصلاحی در مدارس سیل زده باید صورت گیرد، تصریح کرد: هماهنگی های لازم با سازمان نوسازی برای ارزیابی و بررسی مقاومت مدرسه پس از سیل اخیر، خواهیم داشت. بعضی از مدارس باید تعمیرشوند و در برخی مدارس سیل زده نیز باید کانکس مستقر شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش پس از بازدید از منزل دو فرهنگی در روستاهای «تالار پشت» و «رکن کلا»ی سیمرغ، گفت: یک سری اقداماتی را وزیر آموزش و پرورش برای حمایت از فرهنگیان با همکاری بانک ملی و صندوق ذخیره فرهنگیان انجام دادند. ضمناً در صدد هستیم تسهیلات کم بهره و بلندمدت برای فرهنگیانی که منازل شخصی شان در این سیل، آسیب دیده اند اختصاص یابد.

او افزود: صندون ذخیره فرهنگیان برای آن دسته از فرهنگیانی که عضو صندوق هستند نیز کمک بلاعوض در نظر گرفته است که به‌زودی و پس از برآورد نوع خسارت و احصای آمار این دسته از فرهنگیان، این کمک‌ها نیز انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار