عبدالرضا فولادوند خطاب به نمایندگان مجلس دانش‌آموزی: انعکاس‌دهنده مشکلات جامعه دانش‌آموزی باشید

تهران ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی خواست انعکاس‌دهنده مشکلات جامعه دانش‌آموزی باشند.

کد مطلب: ۸۹۴۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرضا فولادوند خطاب به نمایندگان مجلس دانش‌آموزی: انعکاس‌دهنده مشکلات جامعه دانش‌آموزی باشید

عبدالرضا فولادوند در دومین نشست قطبی نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی که در آموزش و پرورش منطقه ۱۱ برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: «جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سال است بر مبنای دموکراسی و رای مردم قرار گرفته است. شاید تاریخ دموکراسی در ایران بیشتر از ۴۰ سال باشد اما انتخاب درست از سوی مردم ۴۰ سال است که بنا نهاده شده و مردم براساس آرا نوع حکومت و مسولان را تعیین می‌کنند.»

او گفت: «مجلس دانش‌آموزی نیز عمر جوانی دارد و در دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی، شورای دانش‌‌آموزی بنا نهاده و مجلس نیز در سال‌های بعد تشکیل شد تا تمرینی برای دموکراسی داشته باشد. مهم‌ترین کار سیاسی ما انتخابات است که در ۳۰ سال گذشته هر سال یک انتخابات به طور میانگین داشتیم پرداختن به انتخابات باید در بین نسل جوان توسعه پیدا کند و آنان از دوران دانش‌آموزی انتخاب شدن و انتخاب کردن را ببیند.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: «تمرین دموکراسی یک کلاس درس است و شما نمایندگان دانش‌آموز حلقه واسطه بین مسولان مدیران آموزش و پرورش و انعکاس دهنده مشکلات جامعه دانش‌آموزی هستید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار