مسابقات فوتبال دانش‌آموزی با حضور 600ورزشکار و مربی در بندرعباس برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از برگزاری مسابقات فوتبال دانش‌آموزان به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور 600 ورزشکار، مربی و داور فوتبال به میزبانی شهر بندرعباس خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۱۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فوتبال دانش‌آموزی با حضور 600ورزشکار و مربی در بندرعباس برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، کنگره بین‌‌المللی فوتبال کلینیک با هدف ارتقای سطح علمی فوتبال با همکاری کنفدراسیون فوتبال آسیا و مرکز عالی پزشکی ورزشی مورد تایید FIFA و AFC برگزار شد.

حسین بابویی، رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به عنوان سخنران این کنگره علمی در بخش فوتبال پایه، با معرفی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، برنامه‌ها و اهداف فدراسیون در مسیر استعدادیابی و توسعه فوتبال در میان دانش‌آموزان جمهوری اسلامی ایران را بیان کرد.

او به کرسی نائب‌رئیسی ایران در فدراسیون فوتبال مدارس آسیا اشاره کرد و گفت: «این اتفاق عاملی ارزشمند برای توسعه فوتبال در میان دانش‌آموزان و حضور گسترده ورزشکاران دانش‌آموز در میادین بین‌المللی است.»

بابوئی همچنین به برگزاری مسابقات فوتبال دانش‌آموزان به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور 600 ورزشکار، مربی و داور فوتبال به میزبانی شهر بندرعباس اشاره کرد و آن را فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادها، افزایش انگیزه و ارتقای سطح سلامت جسمی دانش‌آموزان و دستیابی به اهداف فدراسیون ورزش دانش‌آموزی دانست.

در این کنگره 9 سخنران و مدرسان رسمی AFC و FIFA از کشورهای ژاپن، هند، تایلند، مالزی، فرانسه، آلمان و ترکیه حضور داشتند و در پنل‌های پزشکی، تغذیه، مدیریت و مربیگری همراه بسیاری از مدرسان ایرانی جدیدترین اطلاعات علم فوتبال را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار