قهرمانی نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی ایران در مسابقات جهانی مراکش

تهران (پانا) - با قهرمانی تیم دانش‌آموزی کشتی آزاد لرستان نماینده ایران در رقابت‌های دانش‌آموزان مراکش، قهرمانی نمایندگان اعزامی کشتی دانش‌آموزی ایران در مسابقات جهانی مراکش قطعی شد.

کد مطلب: ۸۱۹۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی ایران در مسابقات جهانی مراکش

به گزارش روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، پس از اتمام رقابت‌های کشتی فرنگی و قهرمانی تیم دانش‌آموزی خوزستان نماینده ایران در رقابت‌های دانش‌آموزان جهان، از روز گذشته رقابت‌های رشته کشتی آزاد دانش‌آموزان جهان نیز در کشور مراکش آغاز شد که آزادکاران دانش‌آموزی لرستان نماینده کشورمان در 5 وزن روز اول در 51 کیلوگرم توسط محمد روزبهانی، در 60 کیلوگرم با درخشش اکبر فضلی و در 92 کیلوگرم توسط حسین اصغرپور موفق به کسب مدال طلا شدند، ضمن اینکه در وزن 45 کیلوگرم نیز توسط حسین رضوانیان به مدال برنزدست یافتند.

نماینده دانش‌آموزی ایران در روز دوم و و 5 وزن پایانی رقابت‌های کشتی آزاد نیز خوش درخشید و کشتی‌گیران دانش‌آموز کشورمان در هر 5 وزن موفق به حضور در دیدار فینال شدند.

در دیدارهای فینال کشتی آزاد دانش‌آموزان جهان نیز در 48 کیلوگرم جواد جوادی، 55 کیلوگرم مهدی حسین‌نیا، 56 کیلوگرم سهراب ادهم خلیلی، 80 کیلوگرم مهدی اکبرزاده و 110 کیلوگرم رضا خانی مدال های طلا را درو کردند تا قهرمانی تیم دانش‌آموزی لرستان نماینده کشورمان در رشته آزاد نیز با 8 طلا و یک برنز مسجل شود.

گفتنی است در رقابت‌های کشتی‌ آزاد دانش‌آموزان جهان در مجموع تیمی، پس از عنوان اولی برای نماینده دانش‌آموزی ایران، تیم‌های آفریقای جنوبی و برزیل نیز مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در رشته فرنگی نیز فرنگی‌کاران دانش‌آموزی خوزستان در رقابت‌های روز شنبه در مراکش با کسب 5 مدال طلا و 3نقره، قهرمانی را تصاحب کرده و بالاتر از اوکراین و مجارستان بر روی سکوی اول قرار گرفته بودند.

گفتنی است کشتی‌گیران آزاد و فرنگی دانش‌آموز کشورمان روز پنجشنبه ساعت 11:35 ظهر از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به میهن اسلامی بازخواهند گشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار