مدیرکل آموزش‌های فنی‌‌وحرفه‌ای در گفت‌وگو با پانا:

توجه شهید آیت‌الله رئیسی به مهارت‌‌آموزی دانش‌‌آموزان بی‌نظیر بود

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی‌‌وحرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه توجه شهید آیت‌الله رئیسی به مهارت‌‌آموزی بی‌نظیر بود، گفت: شهیدرئیسی در تمام دیدارهای‌شان بر اهمیت هنرستان‌ها و مسأله مهارت‌آموزی تاکید داشتند.

کد مطلب: ۱۴۷۷۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
توجه شهید آیت‌الله رئیسی به مهارت‌‌آموزی دانش‌‌آموزان بی‌نظیر بود

عباس بیات در گفت‌وگو با پانا درباره فعالیت‌های شهید جمهور سیدابراهیم رئیسی در حوزه هنرستان‌ها و مدارس فنی‌وحرفه‌ای آموزش و پرورش گفت: «شهادت رئیس‌جمهور خادم، مردمی و انقلابی خود را تسلیت می‌گوییم. آیت‌الله رئیسی پنج یا شش دیدار با معلمان، مدیران مدارس و دانش‌آموزان در این ۳۳ ماه خدمت خود داشتند و تقریبا در تمام دیدارها، ایشان به مسئله آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای و اهمیت هنرستان‌ها اشاره کردند.»

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی‌‌وحرفه‌ای و کاردانش به توجه ویژه شهید خدمت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به هنرستان‌ها اشاره کرد و گفت: «این میزان از توجه به هنرستان‌ها و آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای فراتر از کم نظیر بوده و می‌توان گفت که بی‌نظیر بود. رئیس‌جمهورهای مختلف حداکثر در شرایطی خاص یک بار در مورد آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای و مهارت‌‌آموزی صحبت می‌کردند. اما آیت‌الله رئیسی در تمامی دیدارهایی که با آموزش و پرورش داشتند و در دو دیدار که به طور خاص با نوجوانان دختر و پسر داشتند، به اهمیت مسئله مهارت‌‌آموزی تاکید کردند.»

وی گفت: «در یک دیدار ایشان به صورت تخصصی این مسئله مهارت‌‌آموزی را بیان کردند و همچنین گفتند که به فضا و تجهیزات هنرستان‌ها باید رسیدگی شود. پس از این صحبت‌ها، این دستور آیت‌الله رئیسی توسط رئیس دفتر ایشان ابلاغ شد و ما ناظر بر این ابلاغیه، پیگیری‌های متعددی را برای تحقق فرمان ایشان داشتیم.»

بیات به دستاوردهای دولت سیزدهم در زمینه مهارت‌‌آموزی تاکید کرد و افزود: «خوشبختانه در دولت آقای رئیسی، امسال آیین‌نامه تقویت و توسعه مهارت‌‌آموزی دانش‌آموزان در زمان حضور ایشان در جلسات اول اردیبهشت‌ در هیات دولت مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد. ان‌شاءالله به لطف خدا و برای اجرای فرمان رئیس‌جمهور، این آیین‌نامه ابلاغ شود‌. ما کار اجرایی این آیین‌نامه را آغاز کردیم تا به عنوان باقیات الصالحات، یک توجه ویژه و بی‌نظیر از رئیس دولت و رئیس‌جمهور تاریخ کشورمان اتفاق افتاده و این اقدامات به برکت خون این شهید بزرگوار محقق شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار