وزارت آموزش و پرورش شهادت رئیس‌جمهور مردمی و محبوب ایران را تسلیت گفت؛

‌خدمات ‌بزرگ و بی‌نظیر آیت‌الله رئیسی در آموزش‌وپرورش هرگز از یاد نخواهد رفت

تهران (پانا) - وزارت آموزش و پرورش با صدور بیانیه‌ای شهادت رئیس‌جمهور مردمی و محبوب، حضرت آیت‌الله رئیسی را به عموم مردم ایران تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۵۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
‌خدمات ‌بزرگ و بی‌نظیر آیت‌الله رئیسی در آموزش‌وپرورش هرگز از یاد نخواهد رفت

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«شهادت خادم الرضا علیه السلام حضرت آیت الله رئیسی در ایام متعلق به امام هشتم صلوات الله علیه، ایران اسلامی را در سوگ و ماتمی بزرگ فرو برد. ‌

ایران اسلامی امروز رئیس‌جمهوری را از دست داد که در مردمی بودن و مردمداری مانند شهید‌رجایی، در مظلومیت همانند شهید‌بهشتی و در مجاهدت بسان شهید‌سلیمانی می‌درخشید و ‌تا همیشه به عنوان الگویی فراروی دولتمردان و خادمان مردم قرار خواهد داشت.

‌از جمله افتخارات جمهوری اسلامی ‌آن است که روسای جمهوری مانند شهیدان رجایی و رییسی دارد که جان فدای ملت و ‌جان نثار خدمت به مردم هستند.

‌امروز معلمان و دانش‌آموزان‌، در سوگ رییس‌جمهوری نشسته‌اند که دغدغه فرهنگ داشت و مسایل و موضوعات نظام تعلیم و تربیت کشور را عالمانه و معلمانه پیگیری می‌کرد. اگر چه فرصت مغتنم خدمت در  دوران ریاست‌جمهوری این ‌شهید عزیز برای جامعه فرهنگی کشور کوتاه بود اما تاریخ، تحولات بزرگ و بی‌نظیر این دوران را در عرصه‌های عدالت آموزشی، توجه به شان و منزلت معلمی، جهاد محرومیت‌زدایی، بازگشت به مسیر اصولی و بنیادین نظام تعلیم و تربیت و ده‌ها تحول بی‌سابقه و شگرف دیگر را هرگز از یاد نخواهد برد.

‌وزارت آموزش و پرورش‌ شهادت رئیس‌جمهور عزیز، حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و مردم شریف  ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کند و بر استمرار راه و کار و تلاش مضاعف در آن مسیر پیش‌رو با آن شهید عزیز عهد و پیمان می‌بندد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار