ویدئویی که وزیر آموزش و پرورش از «فرید فداکار» منتشر کرد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با انتشار ویدئویی از معلم فداکار فرید محمودی در صفحه ویراستی‌اش نوشت: معلم در بیماری‌اش هم معلم است. معلم در اندوه از دست دادن عزیزانش هم که باشد معلم است. معلم سیل هم که بیاید معلم است.

کد مطلب: ۱۴۷۳۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ویدئویی که وزیر آموزش و پرورش از «فرید فداکار» منتشر کرد

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با انتشار ویدئویی از معلم فداکار فرید محمودی در صفحه ویراستی‌اش نوشت: «معلم در بیماری‌اش هم معلم است. معلم در اندوه از دست دادن عزیزانش هم که باشد معلم است. معلم سیل هم که بیاید معلم است.

از مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری می‌خواهم به طور ویژه از این معلم جوان و جهادی تقدیر کند. امیدوارم در اولین فرصت فرید عزیز را ملاقات کنم».

 
فرید محمودی معلم فداکاری است که در پی بارش شدید باران ۲ نفر از دانش‌آموزان اول ابتدایی مدرسه امام خمینی (ره) روستای کچوز از توابع شهرستان کوهرنگ را که در محل مسیر سیل گرفتار شده بودند، نجات داد.
 
این معلم آموزگار فداکار در این خصوص گفت: «محل زندگی ۲ نفر از دانش‌آموزان در آن طرف رودخانه قرار دارد که با کمک اهالی برای عبور این دانش‌آموزان پل سنگی احداث شد. روز دوشنبه پس از تمام شدن کلاس درس، بارش باران شروع شد به همین دلیل به سراغ دانش‌آموزانم رفتم تا از عبور آنان از رودخانه مطمئن شوم ولی وقتی به رودخانه رسیدم، متوجه شدم که سیل پل را تخریب کرده و دانش‌آموزان در وسط رودخانه گرفتار شدند و تقاضای کمک دارند. در کمترین زمان خودم را به دانش‌آموزان رساندم و آنان را از رودخانه عبور دادم.»
 
آموزشگاه امام خمینی (ره) در روستای کچوز منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ واقع شده و دارای ۶ دانش‌آموز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار