پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین پورثانی به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان دانش‌آموزی:

سازمان دانش‌آموزی یک نهاد ارزشمند تربیتی است

سازمان دانش‌آموزی بازوی توانمند معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در زمینه‌سازی تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر و رئیس سازمان دانش‌آموزی به‌مناسبت بیست‌وپنجمین سالگرد تاسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی یک نهاد ارزشمند تربیتی است

متن پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

سازمان دانش‌آموزی یک نهاد ارزشمند تربیتی است که به‌منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش‌آموزان تشکیل شد و بستری مناسب برای مشارکت همه‌جانبه آنها در زمینه‌های اعتقادی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری می‌باشد.

بی‌شک سازمان دانش‌آموزی به مثابه بازویی توانمند برای معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در زمینه سازی تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان و کسب فضایل معرفتی، اخلاقی و مهارتی، ترویج الگوها و اسوه‌های انقلابی، اسلامی و ملی است.

در سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی فرصت را مغتنم شمرده ضمن تبریک این خجسته‌روز از اقدامات، کوشش‌ها و مجاهدت‌های بی‌وقفه تمامی دانش آموزان، مربیان و پیشکسوتان عضو تشکیلات پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس دانش‌آموزی، مجامع اعضا و مربیان و همه تلاشگران این عرصه مدیران، مسئولان، کارشناسان سازمان دانش‌آموزی ستاد، استان و شهرستان، مناطق و نواحی تقدیر و تشکر می‌نمایم.

توفیق روزافزون همه عزیزان را در امر خطیر تعلیم و تربیت و ارتقای جامعه‌پذیری آینده‌سازان میهن اسلامی، اهتمام به حفظ اصول و ارزش‌های اسلامی،‌ ملی و انقلاب اسلامی و به‌ویژه پاسداری از حریم ولایت و قانون اساسی در شکل‌دادن و سازماندهی فعالیت‌های مختلف دانش آموزان در سایه‌سار الطاف الهی و نظر پاک ائمه معصومین (علیه السلام) و تحت منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار