معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

پروژه عظیم اورژانس دانش‌آموزی و خط ملی ۱۵۷۰ نماد به مردم و مسئولان معرفی شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت اورژانس دانش‌آموزی و خط ملی نماد، پروژه عظیمی در سطح کشور است که لازم است بیش از پیش خط ۱۵۷۰ به مسئولین و مردم معرفی شود.

کد مطلب: ۱۴۷۳۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پروژه عظیم اورژانس دانش‌آموزی و خط ملی ۱۵۷۰ نماد به مردم و مسئولان معرفی شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی در بازدید از مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی و اداره کل آموزش و پرورش استان فارس اظهار کرد: بررسی دقیق شرایط موجود، شرط اصلی برنامه‌ریزی کردن برای مراکز مشاوره است.

وی افزود: احصای نقطه‌به‌نقطه آسیب‌های اجتماعی در سطح استان و انجام غربالگری، ما را در حل مشکلات یاری می‌کند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور تصریح کرد: اورژانس دانش‌آموزی، کار ارزشمند و خدمت بزرگی به جامعه بشری است.

وی اضافه کرد: اورژانس دانش‌آموزی و خط ملی نماد، پروژه عظیمی در سطح کشور است. لذا نیازمند معرفی بیش از پیش خط ۱۵۷۰ به مسئولین و مردم هستیم.

پورثانی خاطرنشان کرد: ضروری است کم و کیف طرح نماد برای مدیران تراز اول استان تشریح شود. چرا که 14 دستگاه در این طرح ارزشمند دخیل هستند.

وی ادامه داد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به قدری مهم است که رهبر معظم انقلاب، بارها بر پیگیری آن به صراحت تأکید فرموده‌اند.

شایان ذکر است بازدید از مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی و اورژانس دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش و خط ملی نماد (۱۵۷۰) از دیگر برنامه‌های پورثانی در سفر به شیراز بود.

گفتنی است غربالگری بیش از ۲۳۰ هزار دانش‌آموز در سطح استان، فعالیت بیش از ۹۲۰ مشاور در مدارس و مراکز مشاوره و  خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان، ارائه مشاوره‌های کنکوری، برگزاری همایش‌های مجازی، بازدید از استان‌های همجوار در راستای تبادل تجربه، استقرار دبیرخانه گروه‌های آموزشی کشوری در استان فارس و در این مرکز مشاوره، استفاده از ظرفیت شاد به عنوان اولویت اول این مرکز و... از جمله فعالیت‌های این مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره کل آموزش و پرورش فارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار