وزیر آموزش و پرورش در دیدار با خانواده شهید علی آقابابایی:

یکی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قزوین به اسم شهید علی آقا بابایی مزین خواهد شد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش صبح روز پنجشنبه با خانواده شهید علی آقابابایی دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قزوین به اسم شهید علی آقا بابایی مزین خواهد شد

در این دیدار رضامراد صحرایی با اشاره به عملیات وعده صادق خطاب به خانواده شهید اقا بابایی گفت: با برکت خون این شهید و همراهانش اسرائیل به نابودی خواهد رسید، تنبیه اسرائیل ریل حرکت جهان را تغییر داد.

در این دیدار محمدعلی سواری برادر همسر شهید درخصوص شخصیت و منش شهید «علی آقابابایی» اظهار کرد: علی متولد سال ۱۳۶۶ بود و در رشته مهندسی IT تا مقطع کارشناسی تحصیل کرد، اوایل دهه ۹۰ ازدواج کرد و حاصل ازدواج او ۲ فرزند پسر و یک فرزند دختر است؛ پدر علی ۲ سال پیش به رحمت خدا رفته اما مادرش در قید حیات است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علی آقا از نیروهای سردار حاجی‌زاده در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و حدود یک ماه بود که برای مأموریت به سوریه رفته بود و این مأموریت سومین مأموریت شهید آقابابایی در هشت سال گذشته محسوب می‌شد.

سواری که خود دبیر آموزش و پرورش است، گفت: علی از کودکی همیشه عاشق شهادت بود به همین جهت وارد بسیج شد و سپس به سپاه پاسداران پیوست، برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا کار می‌کرد در این راستا سال گذشته یادواره‌ای برای شهدای روستای «شنستق سفلی» برگزار کردیم که بیشتر کارهای آن مراسم را علی خودش انجام داد و محور برنامه‌ها بود.

در این دیدار همسر شهید آقابابایی که خود فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش است تصریح کرد: علی قبل از شهادت همیشه دوست داشت در زادگاهش فعالیت فرهنگی برای کودکان و نوجوانان انجام دهد. 

گفتی است شهید علی آقابابایی در حمله‌ تروریستی رژیم کودک‌کش صهیونیستی به کنسولگری ایران به شهادت رسید.

در پایان این دیدار به پیشنهاد مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دستور وزیر آموزش و پرورش مقرر شد یکی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قزوین به اسم شهید علی آقا بابایی مزین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار